klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Dessan & Emma K - 1 juni 2014 20:13

Ser ni datumet där uppe?! Sommarmånad, fan vad gött!! 


Kvällen igår blev kanon! Var på dragning med familjen och vänner till familjen, riktigt trevligt! God mat & lotteri, kunde det bli bättre?! 


Dagen idag har varit nice. Det har varit vårshow i stallet idag och fullt upp där, men askul! Var det tidigt i förmiddags med att fixa med pållen & lite så. Sen var det genrep vid 12 för kadrilljen och kl 13 började showen.  Jag & Emma N som tätryttare med Jocke & Deffi, gick super! Kadrilljen blev 5 stjärnor av 5! :)) 


Sen så skulle jag vara tätryttare med ponnyn Älton i ett av programmen, men slutade att vi hamnade sist i ledet och Emma N & Deffi var tätryttare istället. Fint & bra blev det och ett minne för livet! :) 


Showen har varit igång resten av dagen och nu har man varit hemma en stund. Ser framemot en bra kväll! 


Ha en fortsatt bra söndagkväll alla! 


 

 

Av Dessan & Emma K - 1 juni 2014 19:55

Estelle Olsson aka Essie!

Den här tjejen är under väldigt duktig fotograf  och även en underbar vän! En av de få bloggarna som jag gillar och följer är faktiskt hennes så skulle defentivt kalla den läsvärd! 

http://kmutten.blogg.se

     

 


Av Dessan & Emma K - 1 juni 2014 19:44

Aldrig mer igen kommer jag att rida på min fina ponny, aldrig mer. Riktigt sorligt. Räknar med att tårarna kommer senare i vekcna när jag verkligen inser ALDRIG mer igen skulle jag gissa på. Men har haft fem underbara år med honom som jag inte mer än kan vara nöjd med! Även nöjd med idag! Lite slö i hoppningen men gick klockrent på kadriljen! Passade även på att sola lite när vi red till betet! ;) 

     

Har även ett projekt som innebär hästis så det får ni se senare när den är klar! Ska nog BTW ta tag i Spanskaridskolan bilderna ikv!

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards