klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Dessan & Emma K - 6 april 2014 14:39

God eftermiddag! 


Söndag idag & inte så händelserik tyvärr. Har blivit plugg hela dan. Läst engelska artiklar som har med vårt grupparbete att göra. Eftersom jag har såååååååå lätt för språk så gick det som en dans, hehe det kan ju diskuteras ;) Menmen övning ger färdighet & jag förstod det någolunda. Nu är det gjort! 


Kvällen igår blev nice med god mat & filmmys med Hjärtat, Emma & Henrik. Mycket trevlig kväll! :)) 


Dagens planer är ett cirkelgympass & umgås med hjärtat mitt <3 


Jag vill också skriva ett stort grattis till kära bloggkolegan som blir 18 år idag!! Hoppas din dag blir bra! :)) <3

 

Emma är duktig på att baka! :)))

 

Av Dessan & Emma K - 6 april 2014 00:20

Så en glad bild på mig & sedan lite gäster på eftermiddagen samt fest på fredag så blir det nog bra! Får se hur mkt kort jag hinner & vill ta idag + festen!

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards