klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Dessan & Emma K - 4 maj 2013 18:57

Klart med allt nu!

Blev lite stressigt mot slutet i stallet :p

Asså jag hade räknat 1 h på häst och en timme på putsning men ist så blev det 1 h och 30 min på hästen & ja då 30 min på putsning C:

Trimmade han ju lite extra idag + att jag hann med det viktigaste när jag putsade så det gör inget ;)

Han blev mkt fin tkr jag ^^

Aja kom hem vid 5(åkte vid 3), pluggade till nu 7 & ska göra mat/ta färdigrätt till middag :)

Pappa är på möte C:

Solade btw 3 h(och 15 min ;p) innan vi körde iväg, super avkopplande + jag ringde till ...... för att påbörja det med emporia :D

Aja ha det gött,tväling som sagt, plugg & göra ansökan om sommarjobb hos pappa eftersom komunnen satte fel period..*suck alltid kul att det funkar*

Men ska bli la kul & jobba hos pappa med :)

   

Av Dessan & Emma K - 4 maj 2013 01:59

jag har hunnit kolla på en skiva OTH igen, gråter som en bebis, så sorligt :/

Men jädrans bra OFC!

Lägger inte mer idag den 4 maj om jag nt får för mig ett mobilinlägg inlägg när jag är i stallet som jag ska till ngn gång i eftermiddag!

Fixa häst & utrustnings tills på söndag!

Sen träna lite NP saker till nästa veckan på kvällen C:

BTW ny nöttar låt ^^:

Haha nu ska jag bara sova några timmar på denna dagen (02. ngt nu ju ;o) så ser ni antagligen mer senare!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards