klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Dessan & Emma K - 16 augusti 2015 13:15

Sitter just nu i photoshop. Jobbar på den fullständiga headern och kom på en sak. När jag jobbade med filmerna, bilderna och det där när jag var hos Robin i fredags. Bilden ni ser nedan är exakt varför jag älskar små förändringar. Ni ser att det bara är kurvorna i bulden som är ändrade till det mörkare. Ni ser att färgerna blir starkare vilket ger bilden ett mjukare och snyggare intryck. Precis detta jag nämnade i min "fotovideo"(länk till den häär). Gör bilden så bra som möjligt med kameran och ta till små medel sedan för att göra den till det du vill ha den till! Detta kanske inte var det roligaste att läsa om men det kanske var kul för att se denna sidan av mig? :) 
  HÖGER = efter, VÄNSTER = före 

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards