klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Dessan & Emma K - 4 augusti 2015 15:10

God eftermiddag gott folk, 

Hoppas att allt är väl med er! 


Själv är det bra! Har avklarat veckans storstädning och chillat på balkongen en stund. 


Hur har dagarna för övrigt sett ut då? I fredags blev först jobb mellan 7-13 o på kvällen så blev det pizza o gottekväll med Emma Nilsson , Emma A och Hjärtat. Blev också en promenix förbi Helgeårocken. 

I lördags blev det jobb mellan 10-22. Dagen avslutades med nutella <3 

I söndags så blev det först jobb 8-18 och efter det hem till Madde med trevligt folk! :) 

Igår blev det veckohandling/laga matlådor/tvätt/städ, ett spinningpass och avslutade dagen med att träffa hjärtat :)) 


Dagens fortsatta planer blir spinning o träffa älskling! Ha en fortsatt bra dag alla :))


 

 

 

Av Dessan & Emma K - 4 augusti 2015 10:25

Har inga planer på vad jag ska skriva. Mer än att det ska vara kort och ändå användbar information. Skrev ett inlägg för några minuter sedan men det försvann innan jag hann spara. Aja lets go...


Sista jobbveckan på SafeRoad SMEKAB denna veckan(WIHO!). Har sedan semstern slutade försökt hålla gång det sociala. Det har gått relativt bra om man jämför med sedan studenten. Jag klagar inte! Jag är trött om veckorna men mitt energiska jag på helgerna, jag skulle vilja säga att det fungerar! Annars då? Jo planerar hit och dit som vanligt. Har festat, umgåtts med folk och ännu en gång fått haters. Trött på det men ähh. Det är i sådana tillfällen man uppskattar min knäppa men ak så underbara älsklingar! Nog om det. Utöver detta planerar jag som vanligt saker. Bla att festa med min bloggkollega som DESSUTOM har varit en klippa med att hålla igång bloggen samt färga håret(har köpt färg och väntar på att Kuntsi ska komma hem och hjälpa mig. Tänkte filma allt. Spännande för er som inte vet färgen?). Såklart har jag mer på G men det räcker med två exempel tycker jag! ;)

MEN NI? Är ni inte sugen på lite knappt använda och billiga kläder? Rensade fin garderoben och hitta några plagg som jag sagt nej till för många ggr! Klicka på bilden för att komma till den ena KÖP OCH SÄLJ sidan eller kontakta mig privat via fb(HÄÄR) eller mitt mobil nr!

 
    

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards