klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2015

Av Dessan & Emma K - 24 juni 2015 19:39

Haha börjar bli lite rastlös nu om kvällarna! 


Det jag har gjort ikväll är att kolla en massa youtube-klipp (sånt jag gör när jag är rastlös). Har även snackat lite med Emma N för planering inför helgen. Kollat ett avsnitt av min favoritserie Greys Anatomy. Lite småpyssel har man gjort i alla fall. 


Kollat även på ett ridklipp på mig & jocke från förr. När vi hoppade banhoppning i det lilla ridhuset. Verkligen rätt roligt att kolla på det nu! :)) 


Ha en fortsatt bra kväll alla! :) 


 

Av Dessan & Emma K - 24 juni 2015 15:58

God eftermiddag folket, 

Hoppas att er dag har varit bra! 


Började dagen med ett spinningpass, bra start på dagen. Blev sen hem fixade lite, tränade lite på dressyrprogrammen. Eftersom båda programmen är nya för mig så får man plugga extra mycket. Har även fixat en ny telefon eftersom den andra var gammal o sliten, så man är glad. Blev också en lång o härlig pratstund med Linnea idag. 


Nu får man se vad dagen mer bjuder på! Ha det gott alla :)) 


 

 

Av Dessan & Emma K - 23 juni 2015 21:41

Blir också ett kvällsinlägg. Känns bra med att ha gjort klart tvätten, blev ett gott spinningpass och god mat när man kom hem. Lyxade till det med att käka upp resten av jordkubbarna från igår, såklart med lite god vaniljglass till! :)) 


Hoppas att ni har det bra ikväll! 


Men nu säger jag god natt! :) 


 

 

Av Dessan & Emma K - 23 juni 2015 14:52

God eftermiddag gott folk, 


Hoppas att allt är bra med er! 


Själv är det toppen. Har haft saker o göra hela tiden fast utan stress, vilket är underbart! 


Det blev en mycket trevlig midsommaraftonkväll med goa vänner! Grillat och jordgubbstårta, jättegott!


Midsommardagen blev en härlig jobbedag, 8-18 :)) Blev sen en lugn kväll med hjärtat <3 


Dagen efter blev det jobb mellan 10.00-21.30, bra dag där med! 


Igår blev det en massa fixande här hemma, men började dagen med en lååång sovmorgon. Blev sen veckohandling och städ. På kvällen kom hjärtat hit och det blev god mat och jordgubbar & glass till efterrätt, muumss! :)) 


Idag började man dagen med en yttligare lång sovmorgon. Sorterade tvätt o tvättat ett par maskiner. Städat av det sista och tränat på dressyrprogram. 


Dagens planer blir att göra klart tvätten och spinning-pass, Ha en fortsatt bra dag alla! 


 

 


Av Dessan & Emma K - 19 juni 2015 14:45

Glad midsommar på er! 


Just nu piskar regnet på fönstrena, rätt mysigt ändå. Alltså ett typiskt midsommarväder ;) 


Idag började man dagen tidigt med att åka till stallet för att möta upp Emma N där. Blev en uteritt idag, väldigt roligt!! :)) Har handlat lite och sen så har man bara chillat. Ser just nu framemot en trevlig kväll! :) 


Ha en fortsatt trevlig midsommar alla! 


 

 



Av Dessan & Emma K - 18 juni 2015 21:08

Eftersom jag har haft en väldigt lugn dag, så har man hunnit kolla igenom en massa youtube-klipp. Det gör jag när jag inte har något annat att göra. Jag kollar för det mesta på hästklipp, följer olika ryttares kanaler. Det är väldigt roligt och lärorikt att se hur andra rider och ta lärdom av dem. Det kan man iofs göra ute i stallet också, men detta är ett alternativ. Har hittat ett klipp som jag precis har kollat på och jag är lite halvt avis på hur denna personen rider. Denna personen rider så otroligt fint! Så stilla , så mjukt, så lugnt och följsamt. Talang! 

 

Av Dessan & Emma K - 18 juni 2015 18:20

Tittat på lite gamla klipp från min youtube-kanal! 




 

Av Dessan & Emma K - 18 juni 2015 16:03

God eftermiddag, 

Hoppas att ni har haft en bra dag so far! 


Igår eftermiddag gjorde man klart all tvätt och renbäddade sängen, och på kvälllen kom hjärtat hit. Blev god mat o film, myyys! :)


Idag började man dagen med ett ridpass i morse med finaste pållen. Sen så har man fixat lite här hemma och gjort ett par ärenden. 


Får se vad dagen mer bjuder på! Ha en fortsatt bra dag alla! :) 


 

 





Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards