klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Dessan & Emma K - 9 juni 2015 00:28

Inte alls någon update från min sida! Bra jobbat Dessi att du har hållit igång bloggen! Annars vill jag bara säga att jag har haft en massa för mig! Bla balen där jag hyrde Essie som fotograf! Riktigt förbannat roligt alltså! Men dessa sista två veckorna har verkligen varit nice! Slutar skolan snart och hunnt med x antal utgångar och haft svin kul på annat sätt! More to come!
      Här kommer ett collage från dagen med mina favoriter! Ni ser vilka som är hennes och vilka som är snapchat! Hennes blogg hittar ni hääääääär!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards