klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 april 2015

Av Dessan & Emma K - 17 april 2015 16:04

Som planerat träffade jag mina flickor Tess och Essie idag. Båda som jag inte har träffat på länge känns det som! Har inget nytt att komma med egentligen mer än att de är as härliga och att uppdatera varandra är sjukt nice! Köpte ävet spontant nya högtalare(OMG KUNDE INTE SLUT LE SÅ FÅNIGT NÄR JAG SÅG DE.).. hehe. Men har som tur är gjort upp schema på vad resten av inkomsten ska gå till. En liten video kan ni få se här:

 
Ikv drar jag till biljard för en helt vanligt chill kväll med än så länge Jennie, Ramus och och Joel! Trevligt värre! Chillar med serier eller anant tills bussen går 19.30

Morgondagens shopping och Joel träff är inte oförändrat så vitt jag vet. Åker kanske och fotar pay and jumpen på ridskolan på söndag men har inte bestämt mig än.

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards