klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 april 2015

Av Dessan & Emma K - 6 april 2015 23:07

Sedan är det inte min födelsedag längre! Men det har varit en väldigt bra dag firandes med släkten, resten kommer och firar mig i helgen(iih mer presenter)! Precis vad jag önskade mig i presentväg och alltid lika trevligt att träffa kusin David! Mer utförligt får ni inte. Här kommer bilder på vad jag har fått, min outfit och några av de ca 60 vännera som har grattat mig via fb:

Det blev en del presentkort, pengar och annat smått och gott + sjukt glad och sexig flicka ;) 



Saras samling av bilder(lol på mig alltså):

 

Joels otroliga lathet till att leta bilder bland alla mina miljoner i min mapp på hans datot t ett collage:





 

Hälsningar från Knutssons i Örkelljunga:

Essies fancy collage:

 

Kusin Elin och jag:

   

Tess smexiga bilder:

Emelies alldeles för snygga bilder:
 

Och sist men inte minst Majas lilla collage:
   

Resten av veckan ser ut såhär:
Tisdag- Skola, plugg, kolla på skor till bal + student och lämna in balblankett
Onsdag - Skola och kolla på en komiker med Spanien gänget
Torsdag - Skola och plugga. Kanske stallet

Fredag: Skola och sedan kommer det hit folk för att fira mig och köra på utgång
Lördag: Gäster
Söndag: Gäster
   

Av Dessan & Emma K - 6 april 2015 01:58

Här på min 19 års dag förtjänar ni lite bilder! Haha borde egentligen sova i och med att har gäster senare idag! Men vad fan! Såhär ser jag ut nu i min ensamhet! ;) Fett spänd på att se vad folket hittar på till mig ^^ 

 

Det är nu man märker hur mogen man är för sin ålder ;)      

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards