klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Dessan & Emma K - 3 april 2015 16:02

Cha! En liten uppdatering om dagarna kommer härnäst och det som har hänt: 
1/4:
Jag och S stack till Malmö för lite shopping av udda slag. Väldigt nöjd med mina köp! ^^ Kvällen spenderades med plugg och skype med J.


2/4:
Tog det lugnt med lite serier innan jag begav mig mot Åhus. Joel hade hyrt mig som kamerakvinna för att filma när han tränade bowling(roligare än vad det låter darlings ^^) och efter ca en och en halv timme var han klar. Vilket utmaning för mig, vinklar, ljus och liten plats gjorde att hjärnan gick i 190. Men roligt och lärorikt var det, alltid kul att göra ngt nytt när man själv vill! Drog hem till hnm, la in alla filerna på hans dator, pratade och hade det trevligt(som vi brukar :*)!
       Vid halv 12 hämtade Tess mig hos hnm. Vi lämnade en av hennes kompisar innan vi begav oss mot Mc Donalds och sedan hem till mig. Väl hemma startade vi datorn, la över filerna ännu en gång, pratade som attans och helt plötsligt var klockan 03.00, dags att lägga sig! 

3/4:
Tess stack vid halv två. Fixade med det som ni ska se nu men hann bara filmerna innan pappa bestämde att vi skulle handla. Så det jag precis har gjort nu är att bli klar med collaget och sedan plugga en sak till som jag glömde i veckan. Christel kmr ikv.

Handboll imorgon och jag hoppas att Emelie följer med! :D

Annars firar vi mig på söndag samt måndag även om jag fyller år på måndagen! 19, whoop whoop! 

Är inte nöjd med bilderna alls, men man måste se från saken att prio ett var inte att fota och att jag dessutom stressade med att ändra från HD filmning till manuell inställning i en och en halv timme! Enjoy!


 
 


         

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards