klabbarpsmupparna

Alla inlägg under mars 2015

Av Dessan & Emma K - 14 mars 2015 11:12

Jobbade gärnet från och med torsdag kväll - igår med kameran. Tre olika photoshoots med olika teman. Kan säga att jag somnade direkt efter Dessan och Jocke skjutsade hem mig! Är mest möjd med sista shooten efter att ha kollat på kameran, men man vet aldrig hur mkt det förändras på datorn! Ändå ska ni få se de allra bästa från varje shoot senare idag när jag har gått igenom alla!

 

 

Av Dessan & Emma K - 12 mars 2015 10:34

Det var längesedan jag gjorde en åsikts video och är sugen på en sådan igen. Har ni något förlsag till tema eller tes som ni vill veta vad jag tkr om? Sjukt sugen men vet inte vad jag ska prata om!

   


Av Dessan & Emma K - 5 mars 2015 18:11

# En rejäl hiss till Rebecca Edens inlägg om Fifthy shades of Grey och hur sexleksaker är relaterat till det. Så klockren och så i min smak. Vi behöver fler som henne! HÄÄÄR hittar ni inlägget.

 

 



Av Dessan & Emma K - 2 mars 2015 18:53

Var och filmade på ridskolans pay and jump i helgen. Skönt med lite omväxkling från fotograferingen. Blev samanlagt ÅTTA ekipage och ni kan se de genom att klicka på bilden:
 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards