klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Dessan & Emma K - 25 mars 2015 16:29

Alltså, jag vill förtydliga att detta är vad JAG JAG JAG EMMA har upplevt genom mina snart 19 år som människa som har format mig till vad jag tkr är viktigt med att kunna argumentera. Tre saker som jag glömde säga att ni som vanligt gärna får komentera menutan en anonym stämpel! 

 

Av Dessan & Emma K - 25 mars 2015 14:04

Haha oftast kommer det klockrena rubriker i mitt huvud men inte idag. Så tom på just det x) 

Anyway darlings. Kortfattat: tänkte pluggat igen men ångrade mig(drf jag är hemma nu), hästen ska flytta i påsk och därför ska jag till stallet imorgon med värsta tårtan av bla morötter och äpplen + annat som jag kan  hitta, förutom detta tänkte jag verkligen ta det lugnt med serier, lite PS och göra en video angånde hur jag anser att man argumenterar bra idag. När allt detta sker är oklart men har hela dagen på mig ^^

 

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards