klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av Dessan & Emma K - 21 mars 2015 11:03

Hej hej allihopa! Lite klipp och saker att berätta kommer härnäst!
Igår efter jag slutade väntade jag på att Sara och gängets lektion skulle sluta innan de skulle äta pga jag skulle äta med de. Vart så sjukt trött att jag sov(haha blev väckt fyra ggr men kännde mig väldigt utvilad efteråt) i soffan på samma våning som de har lektion på. Käkade och följde med på Saras på "Rätten och samhället" lektion, igen. Riktigt intressant denna gången. En häst med sjukdom vars deras grupp skulle läsa igenom. Stack mot slutet av deras lektion för att möta upp Tess på Söderport för att sedan dra hem till mig(eller Konsum och sedan hem till mig ^^). Bestämde låt och sedan drog vi ut på det här:

Efteråt klippte vi ihop bloopers som nu ligger på FB. Poppade våra popcorn och kollade på "50 shades of Grey" igen. Välförtjänta damer. Hann dock inte se hela innan hon var tvungen att sticka. Men WE JUST LOVE THE MOVIE... Jag klippte sedan ihop filmerna(20 min material) så att den var klar vid 01.00 eller 01.30 tiden. 

Gissa hur jag började min lördag? Plugga :O Nej men skönt at få undan det som går. Tänkte duscha och kolla på serie sen. Joel kommer senare idag(haha vet inte när) och sedan på söndag ska jag till han och han ska visa nya fotoställen, perfekt till photoshoots och för att upptäcka Åhus!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards