klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 19 mars 2015

Av Dessan & Emma K - 19 mars 2015 13:55

Skrev ett inlägg om min magkänsla kring saken under men då kraschade firefox... Sitter iaf i en av mac datorerna där Maja jobbar och jag chillar. Slutade vid ett och har solar innan vi satte oss här, lovely! Klipptid halv fyra på Wilma i lilla Vä så sitter nog här tills bussen går!

Jo om vi ska komma till meingen med inlägget. Jag har haft en skum magkänsla till att allt inte står rätt till i mina kompis relationer de senaste dagarna. Har ingen anning vad jag grundar det på direkt eller så men förklara hur jag känner här efter. Folk har kännts undvikande och lite skit snackade bakom min rygg. Värst är det undvikande(95%). I och med att jag fick både tid och energi till det sociala efter att hästen försvann har jag sedan i början av trean att varje vecka umgås med ngn, alla olika gånger och olika tidsperioder sedan vi träffades sist. Än så länge kommer imorgon bli den andra fredagen när jag inte har något att göra. Och i förra veckan var det skönt. En lugnt fredag. Men imorgon vill jag inte sitta hemma igen. Jag vill hitta på vad som helst(jag vet att jag har abstinens men förstå min tanke ändå). När jag då sitter, planerar upp helgen och inte får svar från någon alls börjar man reflektera. Ingen som sagt ngt men magkänslan släpper inte(även om jag såklart hoppas på det). Är det någon som är arg eller ledsen, prata med mig så löser vi det! NI min underbara vänner betyder så otroligt mkt för mig!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards