klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Dessan & Emma K - 9 februari 2015 14:57

 

Skrev ett inlägg precis men råkade radera det. Nyckelorden är: asocial men inte fullt ut, duscha/Emma tid, bitch mode som startade igår, hormoner bevisades jävlas genom  halva dagen as glad vs irriterad igår  och att jag just nu njuter mer av mitt egna sällksap än om ngn anan är här utan att må dåligt över det. Pluggā undan sådant som egentligen inte är stressade samt mensen påverkar är två andra . Hej då! (ipaden funkar  inte alltid med bilder meN whatever. Orkar inte bry mig)



Av Dessan & Emma K - 9 februari 2015 13:12

# Att man inte förstår hur äcklig om dumt det är. Att man inte förstår att det inte är socialt okej. Jag bli arg och ledsen samtidigt som jag känner att jag hade svarat annorlunda än Rebecca. Men då endast av den anledningen att jag inte tar det som han gjorde så seriöst. Jag hade skrattat och "lekt" men jag förstår hur hon och andra tänker. Hiss eller diss? En blandning av båda och även de av olika skäl. 

INLÄGGET FINNS HÄR

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards