klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2015 19:30

Detta är vad jag vill ha/behöver. En del till kameran och nummer ett är till mig själv. Endast för att mina ordinarie har fuckat sig.Igen Dags att spara, spara och ännu mer spara! Lycka till Emma!

 

 

Av Dessan & Emma K - 22 januari 2015 14:50

Efter skolan så hittade jag en ny familje medlema till min keps. Det blev en rosa/blå med "BOY" för endast 100 kr(?!). Så sjukt lite jag och I love it! För er i Kristianstad som vill hitta den så finns den på första vången i den Nya Gallerian näst längst till höger! De hade alla möjliga sorters kepsar så som modeller och glitter/färger/ni fattar!

 

Har annars har två piss trötta dagar där jag har funderat på att sjuk anmäla mig av endast den anledning till att få sova. Värst var idag men jag har ändå lyckats hålla humöret uppe på en rätt så bra nivå. Köpte två redbulls igår som höll i någon timme och sedan var jag lika trött igen. Idag köpte jag bara en men den höll sig inte alls. Tråkigt men vad fan. Alla är vi trötta som ungdomar, minst. Kändes inte heller värst viktigt att hälla i mig energidricka i och med att vi inte hade några lektioner där man behövde vara så där med. Tappade,tyvärr, humöret på bussen. Blev ledsen av ingenting på två sec. Försökte stoppa det. Men det räckte att jag såg mig själv i spegeln och så var jag körd. Fuck hormonerna. Det sköna här är att jag inte är ledsen för ngt alls. Really Im fine. Men det ska bli skönt att bara gråta. Ha en kväll när man kollar på alla de gråtandes filmerna bara för att det för en gångs skulle känns skönt att gråta. Tänkte även ta kameran om jag orkar och hinner klä på mig efter den duschen som jag tog precis...

 


Av Dessan & Emma K - 22 januari 2015 10:13

     




  

  


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards