klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Dessan & Emma K - 17 januari 2015 17:34

ALLMÄNT:

1. Namn? – Sara Emma Pernilla Knutsson

2. Exakt ålder? – 18 år

3. Vart bor du? – Kristianstad, Skåne

4. Bor tillsammans med? – Pappa

5. Husdjur? – -

6. Färg på ditt hus? – Lägenheten är grå

7. När är du född? – 6 april 1996

8. Klass? – Sista ring på gymnasiet

9. Vilket år tar du studenten? – DETTA :D.

10. Något jobb? – Nopp

11. När ska du sova ikväll? – Haha när jag är trött

12. Duschat idag? – Yes. Aldrig känt mig så ren!

13. Kramat någon idag? – Tess :3

14. Pussat någon idag? – Nicht

15. Vad har du ätit? – Chips, dippa och en Corny Big

16. Dagens klädsel? – Klännings liknande sak med knästrumpor, en grå kofta och fluff fluff tofflor

17. Dagens smink? – All natural

18. Dagens sötnos? –  Lugnt Tess!

19. Dagens roligaste? – Haha ja... Skit snackat idag får det la bli x)

20. Har du många vänner? – Hmm... Hur många är många? Har en del iaf :3

21. Vem kramade du senast? – Tess

22. Hur många har varit otrogna med dig? – None vad jag vet

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Maja

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?  

25. Film? – "Zombiebeavers"

26. Låt? – "Im not the only one - Sam Smith"

27. Mat? – Typ pasta...

28. Dryck? – Mjölk

29. Stad? – Vet inte

30. Land? – Grekland och dess öar (A)

31. Ämne i skolan? – Haha just nu är jag int taggad på ngt

32. År? – 2015

 

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Han norsken på skype ;)

34. Drickan du drack? – Wasser

35. Gången du spydde? – Senast jag var ute på krogen/Grand

36. Gången du grät? – När jag kollade OTH för några veckor sedan x)

37. Pizzan du åt? – Carpic..Ja den med mkt SVAMP ^^ .

38. Gången du var i Göteborg? –  För förra året tror jag

39. Gången du var i Stockholm? – Kommer inte ihåg.

40. Gången du var hög? – IM HIGH ON LIFE. Nej men aldrig.

41. Personen som såg dig gråta? – Sara tror jag?


ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Vitt ~

43. Hund eller katt? – Lagom stora hundar :D

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Ute och festa!

45. Tv-spel eller datorspel? – TV SPEL. Data spel är så 00.

46. SINGEL eller upptagen? – Singel är perfekt för mig just nu :)

47. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? – Jesus. Inget av det.

48 Ragga eller bli uppraggad? –  Helst raggad på. Men under omständigheter kan jag ragga ;)

49. Big Brother eller Paradise HOTEL? – Hmm... Svårt. Vet inte :/

50. Svart hår eller blont? – Just nu blont. Men funderar på att färga mörkare

51. Blåa ögon eller bruna? – Im a blue girl. Men det finns pojkar med bruna som är sexiga/snygga!

52. Choklad eller lakrits? – CHOKLAD.

53. Göteborg eller Stockholm? – Där partyt är bäst :3

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Vänster

55. Coca-Cola eller Fanta? – Cola light.

56. Pizza eller kebab? – Kebab

57. Randigt eller prickigt? – fy. Inget..

58. Älska eller älskas? – Båda.

59. Leva eller dö? – LEVA!

 

ANTAL:

60. PERSONER du älskar? – Familj/släkt, vänner och hästen :3

61. PERSONER du hatar? – Oj. Erm. Hata är starkt ord så jag vet inte just nu.

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Kommer inte ihåg om jag ska vara ärlig :3

63. Personer som hatat dig? – Finns nog en del.

64. Glassar du ätit på en dag? – Vet inte

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – -

66. Gånger du haft minnesluckor? – Haha har la alltid någon minneslucka på varje fylla

67. Piercingar har du? – En i vart öra men inte haft ngt där på as länge

68. PERSONER du saknar just nu? – Íngen som jag inte vet att jag träffar i veckan ^^

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Helt har det aldrig brustit.


VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Min KK. Någon med mjuka läppar. Någon som är lika kåt som jag typ. Enkelt

71. Ska du träffa imorgon? – Haha ingen som det ser ut nu

72. Sjöng du senast för? – När en klasskamrat fyllde år

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – LOL vem har msn?

74. Spelade du tv-spel med senast? – Sara again I think?

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Har så många som skulle behöva det så skulle åkt som en grupp och haft såå himla romantiskt :3

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Töntar som tror dom kan allting om mig.

77. Förtjänar att dö? – Folk som våldtar.

78. Vill du sova bredvid inatt? – Någon som vill mysa och skeda

VAD:

79. Gör dig glad? – Att ha kul, festa och göra andra glada.

80. Gör dig ledsen? – När hen beter sig illa.

81. Vad vill du helst göra nu? Ni vilda vet nog ;)

82. Önskar du att du slapp göra? Få betyg i skolan:(

83. Vill du ha nu? – Smält choklad babe (A)

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Massor med pengar och fest :*

85. Längtar du till? –  Helg och ledigheter

86. Tycker du om dina betyg? – De är ok. Kunde varit bättre om energin fanns där

87. Ångrar du i ditt liv? – Att inte ha tagit vissa chanser

88. Är det bästa som har hänt dig? – Förutom mina år inom ridsporten så är det alla fina, undebara och omtänksama människor man har fått. Att börja gymnasiet var en bra grej liksom

89. Varför gjorde du detta? – För att underhålla bloggen :3

    

Av Dessan & Emma K - 17 januari 2015 15:15

Tess frågade mig om vi kunde träffas och gå på staden en stund imorse innan hon skulle ta bussen till Broby halv tre. Utan tvekan så sa jag ja och hon hämtade upp mig i henens very very fancy car(omg i love it :3) och så var vi i stan(haha sidospår igen men har en lång tunika sak och knästrumpor idag. Jesus vilka blickar jag fick. Visst, mina håriga ben är inte så sjukt sexiga men ändå. Really? xD). Köpte inget mer än hårspray, choklad och saker att pynta skolvväskan med. Vi får se vart dagen leder men att snygga till väskan, måla naglarna och försöka att fixa en form av "blogglista" till er är min tanke om idag. 

(en av de nyare bilderna. Som sagt inte 110% nöjd)

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards