klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Dessan & Emma K - 16 januari 2015 23:42

 

           

Som ni ser så har jag testat på att köra alla bilder med C märket vilket är en prövning för att hitta en egen design på den och för att börja skapa "ett märke" runt om mig. Men ni vet reglerna för mig och mina bilder och de är ju fortfarandra gratis!

           

Det är trots allt inte så dåligt att bo i Kristianstad ibland ;) 

    

Av Dessan & Emma K - 16 januari 2015 17:27

Eftermiddagen spenderades med den finaste bloggkollegan som man kan ha, Dessi! Efter det så var det hem, äta, byta om och dra med Sara till stallet för att fota åtta hoppningen! Super härligt att träffa stallfolket igen! I miss it sometimes! Kom hem efter tio och efter det var det en dusch och lägga sig som gällde.


Idag så blev det lite ändringar i planera. Skulle träffa kompis men hen fick förhinder så ist kontaktade lite annat folk men de var upptagna, inte lönt osv osv. Iaf så ledde det till att jag tog mig kvickt hemåt och byte om, laddade kamerabatteriet och drog mig ut till Åhus bryggan för lite egen tid. Hade lite ideer om hur jag ville fota, mina motiv osv men ingen tid att passa! 
     Kvällens planer är att lägga in alla de "miljoner" bilderna, fixa bilderna, fixa copyright märke, få ut bilder, PS och annat smått och gott! Dock lägger jag in de bra endast på "Vi som rider på Klabbarp" sidan på FB och om jag VILL och ORKAR så lägger jag även ut något i stil med "Best of the best" både från igår och idag. Fullspäckad kväll det gillar vi. 
(bild från idag + dagens låt för att muntra upp inlägget. Har haft sådana "sociala JA, ensam NEJ till nej men det är skönt att umgås med mig själv" tid under dygnet xd)

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards