klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 14 januari 2015

Av Dessan & Emma K - 14 januari 2015 15:13

(OBS BLANDAT INLÄGG)
En väldigt bra dag TROTS att jag är lika trött som seg som en sengångare. Sa till mig själv imorse att jag skulle gå och lägga mig direkt när jag kom hem då det verkligen var 99,9% risk/chans att jag skulle somna om. Inte heller piggnade jag till efter powerkingen på andra lektionen. Men efter att ha tagit mig i röven och cyklat upp till konsum när jag kom hem eftersom halva chokladet gick åt igår så piggnade jag till lite vilket gör att det är precis att jag orkar hålla mig uppe.

      Ett toalt sidospår på det här med att jag handlade på konsum precis är vad jag handlade. Köpte chips, choklad, creme fraice och tuggumu(redbull sedan innan) vilket gav mig tanken att det var över ett år sedan jag hade detta stora suget på onyttighter när jag har mens. Som i sin tur gav mig tanken att jag även har ännu mindre hunger känsla än vad jag vanligtviss inte har. Detta fick mig till den sista funderingaen som är att "varför har jag varit mindre hungrig under röda veckan på senaste tiden?". Det enda logiska är för mig är att jag under några månader har mått psykiskt dåligt(inte under decmeber men ni kommer ihåg fram tills novemeber, right?) vilket antagligen har gett att kroppen inte orkat med ett "vara sig själv".


Haha nu blev det lite deprimernade men det var inte meningen, mår trots allt väldigt bra just nu och är överycklig för de fina vännerna som jag har! Lägger in en bild på min dunder mysiga hemma/chill outfit om dagarna(hehe tröjorna varierar såklart), en kort video från igår och dagens låt!
 


 


Dagens planer är att: fixa en bakgrunsbild till telen(har en bild i huvudet hur den ska vara), fixa lite i PS, kolla OTH och tjocka mig rejält! Imorgon har jag endast en lektion och en stor välbehövlig sovmorgon, love life!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards