klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2014

Av Dessan & Emma K - 1 september 2014 18:00

Behövde en dag som denna! Hade ytte pytte ont i kinden imorse men det är borta och jag kan äta på den opererade sidan! Har även kommit fram till att det är skönt att ha väldigt varierade lektioner så att man träffar mer folk om dagarna :D Haha sedan på tal om ngt helt annat så fick jobba med riktigt gamla kameror på fotografin idag. Hade inte mer än två inställningnen och objektivet var inte mer än en hand stort. Sååå irrterande. Men det som fans på den kamerna var sådant som jag vill lära mig mer om så det är ju positivt! Hade en sådan "fotoilska" efter det så fick en ide som jag utförde nu när jag kom hem! Även om den kanske ser lite depp ut så är det verkligen inte jag just nu! Texter stämmer men inte jag idag! Annars så har jag bara pluggat och ännu en gång lungt. SOVMORGON IMORGON! :D

   


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards