klabbarpsmupparna

Alla inlägg under september 2014

Av Dessan & Emma K - 24 september 2014 18:14

Gick precis som det brukar. I do not blame anyone. Det är bara tråkigt att det alltid blir samma sak. Planerar hit och dit men zero. 


Iaf så hittade jag denna mysiga bilden från PH med Emelie i somras från min kamera. Sjukt mysig och hade berhövt ngt sådant nu. Påväg in i djävulens vecka. Känns sådär. Utgång på fredag med. Kind of taggad. 

   

Av Dessan & Emma K - 23 september 2014 08:38

Sitter nu helt ensam i dator salen. Sjukt skönt alltså. Eftersom pappa är hemma sjuk och man umgås med folk hela tiden så känner inte jag att jag får en riktigt "ego" tid, vilket jag behöver. Är inte direkt trött idag heller så en sovmorgon hade kvittat ;) Dessutom så har vi ändå studeidag imorgon så då SKA jag sova :D sedan vad jag ska göra är satans oklart. Som vanligt. Anyway så får jag se. 
Men för att inte göra inlägget super duper tråkigt så länkar jag min ena Spotify lista som går i lurarna hela tiden:

Detta inlägget betyder inte att jag är tbx som vanligt för er som tror det. Srry babes!

 

Av Dessan & Emma K - 21 september 2014 16:22

Läste detta lilla stycket när vi kollade på en dokumntär film på filosofin förra veckan. Tycker att det stämmer riktigt bra. Ni som tror att jag bara gjorde bilden för det som har hänt i veckan kan mogna till och skaffa sig vett eller gräva ner er och aldrig komma upp igen.

 

Klubbcupen idag och jag var fotorgraf. Kmr inte komma några bilder alls här utan är ni medlema på sidan där jag lägger på de så kan ni endast se de där. Har inte fått upp motivaton eller energi ännu så ännu en gång lägger jag upp små bilder eller små saker för att hålla bloggen igång.

 

Av Dessan & Emma K - 19 september 2014 23:58

Av Dessan & Emma K - 17 september 2014 15:30

Har kollat på detta ett tag och tänkte att det vore en rolig grej att visa er! Tröjan och klänningen = BikBok och då svarta klännings linnet= HM. Tröjan och linnet är tänka att vara en outfit och långkläningen är såklart en separat outfit! Det enda jag vill ändra men som jag inte hittade på hemsidan var långklänningen som jag vill ha i antigen svart eller vinröd!

   

Av Dessan & Emma K - 17 september 2014 15:17

Alla ni fina människor som finns där och stötar mig, NI är guldvärda! Kärlek till er! <3

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards