klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Dessan & Emma K - 15 september 2014 18:56

Var så jävla(ursäkte uttrycket!) glad i förmiddags! Snackade med Kuntsi och Maja en lång stund! Bara njöt av varandras sällskap och snackade på om allt mellan himmel och jord! Lovely girls!
    Men om vi nu ska dra kontrasten så blev jag fly förbannand i eftermiddags. Jag tål mkt och bryr mig inte mkt om vad jag gör i skolan, I can take the leftovers if you know what  I mean, men idag tog hen upp TRE saker som jag inte tål. Kan utan att ens överdriva att jag skulle kunna slå ner hen, ta om halsen osv. Inte ens att andas fungerade. Detta tog såklart några timmar att lugna ner mig även om lektionen gick skit. Maja var sedan snäll att hjälpa mig med en uppgift innan vi drog hem, väldens bästa Maja!

Nu har jag tagit en lång dusch, fixat det sista av uppgiften och fått upp leeendet igen! Ska läsa(ser fram emot det, och jag hatar att läsa annars :O) och fixa ngt att dra i magen!
Så det här är jag idag med mitt humör:

 

Sedan så har ni fått den nya nöttarlåten, looooovely!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards