klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Dessan & Emma K - 10 september 2014 17:05

Haha alltså dagen vaknade med att jag försov mig till en lektion som jag inte hade pga att vi fick jobba på valfri plats. Det var iaf väldigt skönt att få sova lite extra eftersom jag inte har en enda sovmorgon på hela skolveckan! Så pigg och energisk, feeeeeels gooooooood! ^^D Hade sedan film pch tv kunskap där vi slutade 11. Åt sedan med Sara, Joel och de där typerna ;) Sedan med Kuntsi och Elin på stan innan gymnasiearbetet för att fixa inför fredag! Efter det så stack jag hem.
   Tog lite ego pics direkt när jag kom hem + en video(den får ni dock inte se) + pluggade undan. Sjukt skönt att vara pluggfri! Ska iaf göra en liten uppmuntringsvideo till mig själv när jag är nere att kolla på. Sedan är på det att kolla igenom PH och BB! Ses senare då va? ;) 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards