klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Dessan & Emma K - 8 september 2014 23:22

Hej alla! 


Första inlägget i september för min del. Sommaren har vi lämnat bakom oss och den mysiga hösten har kommit, inte helt fel efter hur sommaren har varit! 


Jag har haft en del för mig som ni märker på den väldigt klena uppdateringen. 


Vi har varit i Tyskland på semester i slutet av augusti. Lite bilder kommer upp. 


Skolan har börjat igen med en rivstart! Plugg, plugg, plugg! 


Har hoppat in & jobbat lite. 


Ridningen flyter på. 


Lite pass cirkelgym har man gått på. 


Varit på en insparksfest hos kåren! 


Utgång i lördags! 


Umgåts mitt hjärtat såklart!


Och allt annat fix & fix! :)) 


Lite kortfattat hur dessa veckor har sett ut! 


Nu får ni sova så gott!


 



Av Dessan & Emma K - 8 september 2014 18:10

Blir piggare för var dag som går. Varit en glad Emma trots att tandställningen där uppe är på. Man var ju rädd att man inte alls skulle passat i den men måste erkänna att jag är minst lika söt som innan! ^^ Känns bra att trivas i den liksom! 

  Annars så var det inte mkt jag ville säga er. Tandställning på och ni ska se bild på det :P Haha kör min typical chillkväll med lite allt möjligt idag ;) Tänkte lagt mig med hörlurarna när jag kom hem efter fem men gav upp idén när solen inte fanns där ;) 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards