klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av Dessan & Emma K - 31 augusti 2014 13:51

Idag är en dag som än så länge är bättre än eftermiddagen igår. Somnade en stund igår när jag kom hem och vaknade sedan av att det gör skit ont i kinden. Vad ska jag säga? Kan väl säga att jag fick en rejält mealtdown på den fronten. Pallar verkligen med den skiten som är där för... ingenting. Så jag började med bilderna, kollade på Paradise Hotel och en film. Egen tid och la mig halv 2. Fixat så att jag skulle kunna få en oströd sömn. Vaknade sedan vid halv 11 och hoppades på att klockan inte var sju eller ngt annan tididg tid. Kände då lite gran i kinden så testade en ny grej och läste det. Så jag sov till ett halv 2. Utvilad och inte alls stressad som igår!


Idag klockan fyra ska vi vara hos farmor för att äta lite! Innan dess ska jag se om jag hinner klippa ihop en liten video om hur det ser ut på stället där vi var igår + annat som jag filmade där! Tänkte även ta en facemask när vi kmr hem från farmor. Ska helt enkelt ta det lugnt som in i och hoppas att jag klarar lång dagen imorgon väl!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards