klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Dessan & Emma K - 14 augusti 2014 21:22

Som vanligt hade man planerat upplägget men kommer nu såklart ihåg det. SUCK. 


Okej detta har varit en sånhär typsikt dag när man vaknar på morgonen och funderar på om det ens är lönt att gå upp pga att det är hur mysigt som helst och inte har ngt direkt planerat. Det lutar seriöst åt det men sen inser man att man måste ta sig i röven och stiga upp. Borstade dock bara tänderna och satte på lite lotion i ansiktet. Sen tog energin slut ;) Vad har jag då gjort på hela dagen? Fixat en del små saker och en del större. Försökte sola men solen var värre än vanligt så det slutade med att jag tog ut en filt och bara njöt av musiken en bra stund, ännu mer avslappnande! Sedan lite tv och käka nu ikv. Så ja inte mer har jag gjort idag..


Hade dock en sådan typisk natt där jag inte kunde sova pga jag var för pigg. Hade liksom energi över. Så det slutade med som vanligt att jag över analyserar en del. Och när jag gör det så vet jag inte var jag ska ta vägen så jag brukar skriva ner mina känslor och frågor på olika papper. Oftast på eneglska med. Ingen anning om varför men det är nog för att det låter bättre. Efteråt känns det iaf mkt bättre! Har blivit rätt så mkt av detta när jag är ensam och uttråkad sedan vi kom hem från Spanien och jag hatar det. Det är alltid samma frågor och de kan ni få läsa här(bilden är tagen från ikv):
 

Kvaliten sådär men lär mig fortfarande kameran + inte jag som är det viktiga i bilden så orkar inte bry så mkt.


Anyway så kmr Essie hit imorgon! Vi får se vad vi gör!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards