klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Dessan & Emma K - 2 augusti 2014 13:24

God middag alla läsare, 

Hoppas ni har en bra helg so far! 


Igår blev det en väldigt bra dag. Dagen började med jobb mellan 8-15, sen hem och fixade lite inför kvällen. Blev först buffé på China Wall med en massa trevligt folk, bl a min kära bloggkollega. Sen drog jag, Emma, Fille & hjärtat hem och förfestade hos mig innan vi drog ut till biljard, där man också träffade lite personer som man inte har träffat på länge. Blev en väldigt lyckad kväll! 


Idag har man vaknat i en vettig tid. Åt lite frulle innan man begav sig till affären och veckohandlade. Diskade upp lite och fixade här hemma. Blev en tur till bolaget också inför kvällen. Ser framemot den! 


Jag har lagt upp ett par filmklipp på min Youtube-kanal också. Ska länka dem här nedanför! 


Ni får ha en fortsatt bra lördag alla! 



 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards