klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juli 2014

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2014 16:09

Dagen fortsätter att vara lugn. Tvätten håller på torkas och jag ligger här med laptopen i knät. Är verkligen rastlös. Ett bra tecken på att man är utvilad, eller hur?! :) 


Eftersom jag egentligen inte har något mer vettigt att skriva om så laddar jag upp lite bilder från dressyrtävlingen i våras som Emma har tagit. Här kommer dem: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2014 10:31

God morgon alla, sovit gott? 


Här har man vaknat & frukosten är nere. Har även hunnit sortera tvätten som ska tvättas. 

Kvällen igår blev lugn. Blev en god middag med älskling. En riktig myskväll, nice!! :) 


Planerna idag är tvätta & träna. Ha en bra torsdag alla! 


 

 

Av Dessan & Emma K - 3 juli 2014 08:43

Nu låter VI våra kära bloggläsare ge tips och ideér på vad ni vill se och höra på bloggen! Någon som har någon ide? Isåfall är det bara att komenmtera i detta inlägget :D

 


Av Dessan & Emma K - 2 juli 2014 18:36

Hittade dessa urgulliga klippen med Emma & co ;)) 

 

Av Dessan & Emma K - 2 juli 2014 15:41

God eftermiddag, 

Hoppas att ni har det bra! Själv ligger jag här & chillar med datorn i knär och lyssnar på regnet som smattrar utanför, rätt mysigt ändå! 


Dagarna rullar på som vanligt. Har haft ett par lediga dagar nu, men ändå fullt ös medvetslös! 


Jag jobbade ju söndag kväll mellan 14.00-21.30. 


På måndagen så började jag med ett cirkelgympass på förmiddan. Mitt i passet fick jag ett blodsockerfall så en person fick leda ut mig ur lokalen, proppade i min druvsocker och hällde i mig vatten. Som tur var varade bara det i några minuter sen kunde man fortsätta. Dagen fortsatte sen med lite städning och lite slappedag innan man åkte till älskling. :))


Igår blev det ett TMIcross pass. Gick inte så bra eftersom jag inte orkade göra lite övningar full ut, så fick tips att fortsätta med cirkelgym-passen tills jag kände mig starkare och stabilare. Har i alla fall satt upp ett mål! Efter det blev det att handla lite och fixa lite. Sen åkte man till älskling igen! :) 


Idag har man inte gjort så mycket. Knappt inget alls. Var ett ärende på stan och sen kollat på film. Ser framemot en trevlig kväll! :) 


Ha en fortsatt bra lillördag alla! :)) 

 

 




Av Dessan & Emma K - 1 juli 2014 12:45

 Åh irriterad. Känns som om jag har fått värsta fläskläppen på munnen. Det måste vara att bedövningen inte har släppt. Är inte blå eller har ont där, endast ont där det är operarat(gråa saken på bilden). Sjukt störande. Tar på lite salva så att det ska gå över(lite jobbigt att äta då man inte känner andra halvan av munnen..) och NIO värktabletter om dagen. SNÄLLA försvinn. Smärtan på det operarde stället kan jag stå ut med. Men inte det andra.


Mat. GUD så gott! Gjorde vid lite spenat soppa igår som pappa hade köpt hem, såå gott (A) Idag till lunch tog jag en färdigrätt med gott klibbigt ris, grönsaker, god sås och små perfekta bittar av kyckling, good stuff (Y) Och fruskost tog jag mot min förmodan en vanlig macka med ost på. Tar alltid två bitar fralla men kan ju inte pga operation.


Annars så skriver jag detta på min rast. De behövde ingen hjälp vid packningen så jag är tbx på kontoret. Senare tänkte jag fixa lite tidstänställda inlägg. It is fine babes? ;)

 

     

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards