klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juli 2014

Av Dessan & Emma K - 26 juli 2014 12:12

Haha asså hann la in bilderna och byta profil bild på fb innan jag somnade. Och då var klockan typ 7 x) vad tror ni då jag har gjort fram till 12? Sovit såklart ;) är dock fortfarande trött men inte som igår :)

Idag skulle vi till Yngsjö men vädret är inte så bra så det skippar vi... Ikv så ska vi fira min kusin Albin! För min del tills vi kör hemifrån så ska jag endast ta det lungt och antagligen INTE fixa med bilderna. Tar en dag med sådant imorgon! Chaow bellas!

Av Dessan & Emma K - 25 juli 2014 17:02

Åh har haft så sjukt roligt under de senaste elva dagarna! Det har verkligen gått i 190 även om vi egentligen inte har gjort så mkt! ;) Mer än att festa och bada så har vi bla hunnit med vattenland, strandgång, go cart och mkt film! ;D Och även om utgångarna inte går att jämnföra med Grekland så är de defenetvit riktigt riktigt nära! Man har skaffat sig nya vänner och minnen för livet, som det ska vara! Även om vi i lägenheten inte alltid heller har varit HELT överns så har vi inte bråkat vilket jag tkr är skönt. Även helt grymma vänner som har gjort det ännu bättre! Grät faktiskt en skvätt innan så mkt som jag saknar det! :O


Annars så blev det att dygna inatt pga att taxin hämtade oss halv fyra i natt. Planet avgick 06.40 och som ni förstår så hann vi med det! Var och är dock redigt trött just nu och har varit det sedan x-antal timmat tbx. Lite jobbigt men ska bli väldigt nice att sova sen! 


Något som jag tkr extra mkt om med denna resan är att vi har fått ta så mkt ansvar eftersom vi bodde i en lägenhet. Liksom fixa mat när vi ville äta hemma, köpa hem mat, städa, fixa taxi, att i allmänhet slippa föräldrarna och besstämma allt själva! Alltså att känna sig vuxen!

Har en del bilder från telefonen som ni kan få se! De från systemkameran(som alla fem har varit fotografer vid något tillfälle) lutar mest åt att länka FB albumet och att min video kommer i det inlägget(dock ingenting bestämt)! Foton och sådant PÅBÖRJAR jag ikv så förvänta er inget idag eller så. Jag tar klart det när energin finns där.

   

Ledsen för att allt blev lite här och var. Har mer att säga men orkar inte göra ett mega inlägg 

Av Dessan & Emma K - 24 juli 2014 14:15

Där var ju inte så många bilder från photoshooten i min minnesfilm så jag tog mig tiden att välja ut några favoriter och några som jag helt enkelt tyckte var väldigt charmiga! Fotograf: Estelle Olsson

                             

Av Dessan & Emma K - 22 juli 2014 11:37

Hej alla, 

Hoppas att ni har det bäst i sommarvärmen! 

Här rullar det på. Försöker att njuta av sommaren när man är ledig men stortrivs också på jobbet när man är där, skönt! 

Har inte hunnit blogga så mycket pga att man har jobbat mycket och när man har varit ledig så ar man hittat på en massa andra saker.  Har inte suttit vid en dator helt enkelt! 

Jag kan skriva i alla fall kortfattat vad jag har gjort utöver jobbet: 


Har umgåts mycket med familjen. Lite grillkvällar & stranden. 

Har varit på Falsterbo horse show en dag när det ägde rum. Riktigt varmt men goa & spännande tävlingar. Var där på onsdagen där det var mycket unghästar & ponny-tävlingar, även huntingen såg man :)) 

Har även varit på östersjöfestivalen i torsdags. Blev en heldag med en massa shopping och god mat. 

Utöver det så har man även hittat på en massa skoj med vänner och pojkvän. 


Dagens planer är jobb. Ha en bra tisdag alla! 

 

 

 

Av Dessan & Emma K - 21 juli 2014 14:00

Har jobbat med denna i x antal veckor men är ändå inte 100% nöjd. Speciellt i början. Sedan är den även lång men ha då i baktanke att det är en del år och en massa minnen som jag förösker att få ihop så bra som möjligtg! Älskar låten! :D

 

Av Dessan & Emma K - 20 juli 2014 14:00

Bestämde jag mig för att ta lite foton med min kamera så de får ni se här under:
                   

Av Dessan & Emma K - 18 juli 2014 13:00

# Ännu en gång är det en hiss på gång! Jag surfade runt lite på SVTplay för en tid sen och hittade en dokumentär som tog mitt intresse. En väldigt anonym men ändå väldigt officiel fotograf. En som fick mig att tänka framåt. Att marknadasföra sina bilder kan ge en del, att det finns fler som mig, hennes liv, personlighet m.m Riktigt intressant!

Ni hittar klippet här(.....)

 

 

Av Dessan & Emma K - 15 juli 2014 13:00

# Denna gången väljer jag att hissa Linn Strelins inlägg om dig helt enkelt. Hur man bäst ska tänka och vad hon har gått igenom m.m Håller helt med vad hon säger, klok kvinna! Ni hittar inlägget hääääääääär!

   

   


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards