klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2014 23:50

Är så utåkad nu när kanal5play slutade fungerade så tänkte dra igenom denna listan:

1. Namn? – Emma Knutsson

2. Exakt ålder? – 18

3. Vart bor du? – Öllsjö, Kristianstad

4. Bor tillsammans med? – Papi

5. Husdjur? – No

6. Färg på ditt hus? – Grått

7. När är du född? –  april 1996

8. Klass? – Samhällemedia 3B

9. Vilket år tar du studenten? – 2015

10. Något jobb? – Nej endast sommarjobb om man inte räknar när andra vill ha mig som fotograf utan betalning

11. När ska du sova ikväll? – 1 halv 2 kankse. Ingen stress med det...

12. Duschat idag? – Nej gjorde det igår

13. Kramat någon idag? – Aa

14. Pussat någon idag? – Nej

15. Vad har du ätit? – Äggnuddlar med vitlökssås samt spagetti och köttfärsås

16. Dagens klädsel? – Just nu Bh och kjol

17. Dagens smink? – Ha lol nej

18. Dagens sötnos? – JAG ^^

19. Dagens roligaste? – Jävlas med Joel via skype

 

20. Har du många VÄNNER? – En del

21. Vem kramade du senast? – Kompis

22. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen jag vet om

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Pappa

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Good :)" från Sara

25. Film? – Oj vet inte. Mste vara någon som vi såg i Spanien

26. Låt? – Har tre favortier:

John Mamann - Love lif ft Kika

Magic! - Rude

Cldplay - A sky full of stars

27. Mat? – Pasta med skinksås (har längtat efter det sen i Spanien)

28. Dryck? – Rebullen som står på mitt nattduskbord just nu

29. Stad? – Ios

30. Land? – Sverige

31. Ämne i skolan? – Medieproduktion samt samhälle media och kommunikation

32. År? – 2014

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Hästen

34. Drickan du drack? – Redbull

35. Gången du spydde? – De ni

36. Gången du grät? – Minns inte

37. Pizzan du åt? – På en av de pizzerierna i Spanien där vo åt typ 3 ggr. Hade verkligen skit goa pizzor

38. Gången du var i göteborg? –  Förra året tror jag när vi var på Liseberg

 

39. Gången du var i stockholm? – En massa år sedan

40. Gången du var hög? – Aldrig

41. Personen som såg dig gråta? – Var längesedan jag grät på riktigt men skrattgrät åt Joel nu på resan så vi kan ju räkna med det ;)


ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Vitt

43. Hund eller katt? – Hund defenetivt

44. Ut OCH festa eller hemma och mysa? – Ute och festa!

45. Tv-spel eller datorspel? – TV.spel

46. SINGEL eller upptagen? – Singel

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – Inget av det

48. Ragga eller bli uppraggad? –  Bli uppraggad. Suger på att ragga

49. BIG BROTHER eller Paradise Hotel? – Paradise hotel

50. Svart hår eller blondt? – Blondt såklart.

51. Blåa ögon eller bruna? – SPELAR ingen roll, men jag gillar kontraster. Blondiner tycker jag är snyggt med bruna ögon och sen tvärt om.

52. Choklad eller lakrits? – Choklad. Usch för lakris

53. Göteborg eller stockholm? – Stockholm!

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Vänster babes

55. Coca-Cola eller Fanta? – Cola

56. Pizza eller kebab? – Just nu pizza

57. Randigt eller prickigt? – Randigt.

58. Älska eller älskas? – Både och såklart.

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – En del. Orkar inte rabla upp alla

61. Personer du hatar? – Fyra/fem personer som jag kan på såhär på hand

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Tappat räkningen, men det är ju en bra sak *känner sig älskad* 

63. Personer som hatat dig? – Haha lol vet inte

64. Glassar du ätit på en dag? – No remember

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Ingen. Hade velat till Bråvalla men kunde inte pga jobbet.

66. Gånger du haft minnesluckor? –  Haha alltså av alkhol mest. Men inte så farligt många. Jag minns en del grejer och ibland minns jag knappt ingeting

67. Piercingar har du? – Öronen.

68. Personer du saknar just nu? – Stallkompisarna som jag inte har träffat på ett bra tag!

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Har nog aldig varit med om det. Har alldels för hårt skal för att tillåta mig det.


VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Hemligt ;)

71. Ska du träffa imorgon? – Ingen. Ska chilla, redigra film och antagligen börja planera till en tjejkväll!

72. Sjöng du senast för? – Två sekunder se(sitter med mobilhögtlarna inkopplade med mobilen så mig själv

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – Haha msn? Miljoner år sedan typ

74. Spelade du tv-spel med senast? – Typ senast jag och Sara spelade vilket var 100 år sedan

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Ingen

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Töntar som tror dom kan allting om mig och som är kaxiga/visar no respect

77. Förtjänar att dö? – Folk som misshandlar djur.

78. Vill du sova brevid inatt? – Mig själv i min 120 säng med fyra kuddar i (Y)

VAD:

79. Gör dig glad? – Umgås med mina vänner OCH ha roligt. Och sommaren, älskar sommaren.

80. Gör dig ledsen? – Att bråka med mina VÄNNER.. :(

81. Vad vill du helst göra nu? Åka utomlands igen. Göra en festresa som Grekland!

 

82. Önskar du att du slapp göra? Gå till tandläkarn och läkaren igen. Vill inte behöva bedöva min högra munhalva för livet igen+ få tandställning där uppe

83. Vill du ha nu? – Pasta med skinkssås

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Mkt pengar och pressentkort så att jag kan shoppa loss

85. Längtar du till? –  Resa iväg igen, umgås med mina vänner och ha lov efter somrlovet är slut

86. Tycker du om dina betyg? – Kan ha mkt bättre men har verkligen ingen lust att jobba på något som jag inte bryr mig om alls. Det märks då jag har bättre betyg i mina media ämnen

87. Ångrar du i ditt liv? – Att jag inte såg mig själv på ett bättre sätt när jag var yngre och att...glömde vad jag skulle skriva

88. Är det bästa som har hänt dig? – Åh gud den är svår. Har så mkt bra fast på olika tider av mitt liv så kan inte riktigt svara på den

89. Varför gjorde du detta? – Uttråkad som in i...

   

Av Dessan & Emma K - 28 juli 2014 11:37

Många fler timmar skulle gått till bilderna igår men istället var vi på stranden och sedan i stugan i Yngsjö! Härligt att äntligen kunna jobba på brännan utan att känna att man måste hoppa ner i vattnet! ;) iaf så var det meningen att Spanien bilderna skulle bli klara till fb med. Ska träffa kompis en stund idag så fixar det senare! Vi hörs!

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards