klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2014

Av Dessan & Emma K - 6 juni 2014 17:04

Har verkligen inte gjort ett piss idag. Vaknade vid halv 11 och tog en skön dusch. Har sedan dess ätit och försökt solat men gav upp pga vädret. Har istället suttit med hörlurarna där ute för att få någon form av friskluft i några timmar. Messade lite folk igår men alla var upptagna... Emelie kanske har tid senare så hon är mitt enda upp ;) är inte heller pigg på att starta datorn. Jaja ni kan få se bilden jag skickade innan på snap ;*

Av Dessan & Emma K - 5 juni 2014 16:15

har haft en sådandär dag när man bar känner sig glad :O Inte för något specielt utan ja bara för inget C: Har ännu en gång shoppat lite (50-70% på BIKBOOK, SAY WHAT?! Och lite på HM)! Känner mig väldigt uppblåst idag men är så sugen på en B&J så var nere och köpte en sådan när jag kom hem + läsk(rensar la magen :P). Aja ingen skola imorgon, super skönt! Dock inget riktigt planerat än... Men idag ska jag vänta på de antagliga sista bilderna från Essie och när de ät här så kan jag fortsätta på projekt och lägga ut de här! Chaow bellas!

   


Av Dessan & Emma K - 4 juni 2014 19:50

#Haha upptäckte en hel härlig serie idag! Har sett alla avsnitten som är ute på SVTplay och jag kan verkligen inte sluta skratta! Så en fett hiss till den! Tänk att ha en sådan människa i sitt liv? xD Haha är är lääääänken och en bild!


   

Av Dessan & Emma K - 4 juni 2014 15:03

Haha har bara skrivir i skolan idag. Från 9 - 13.30 och en 20 min paus för att äta. Sista arbetet i Journalistiken och i Medieproduktion så fett värt det! ^^ Annars så gick dragkedjan på min andra platåsko i sönder så var och lagade den(så nu är dragkedjorna matchande C:) och fixade lite annat. Nu har jag hunnit duscha och ska ännu en gång bara ta det lungt. Små fix, film osv ;) 

   

Av Dessan & Emma K - 4 juni 2014 13:14

God middag alla, 

hoppas att ni har en bra onsdag! 

 

Har haft en del för mig nu under dessa dagarna. 

I måndags så blev det skolan hela dagen och den var också den sista för detta läsåret, fint! Blev sen handla, städa, matlagning och sen kom hjärtat på kvällen, mys! :) 


Igår blev det hemmastudier. Skrev ihop min Essä & fixade med tvätten. Blev ett gott ridpass på kvällen! :) 


Idag så har man varit hos läkaren och gjort lite ärenden på stan. 

Dagens planer är fikastund med flickorna, möte & träffa mitt <3. 


Ha en fortsatt bra onsdag alla! :) 

 

Fotograf: Emma! ^^ 

 


Av Dessan & Emma K - 2 juni 2014 20:36

Sara rider för Pyttan och sista vanliga uteritten! 

                                                       

Av Dessan & Emma K - 2 juni 2014 17:22

Hej alla! Åkte till tandläkaren en timme innan vi börjar så efter det så gick jag en runda på stan(haha 08.30..) för att inhandla naturgodis och ny rosa tandborste. Sedan lektion 2x innan lunch. Kände dock på engelskan(innan lunch) hur jag helt plötsligt mår dåligt. Hungrig men ont i magen och huvudvärk. Så åt inte alls mkt. Några pastabitar(eftersom cornfärsen äcklade mig) och en potatisbulle + massor med vatten. Inhandlade även compede och plåster så att jag kan gå i mina platåconverse. Sen då idrott vilket hjälpte mig mkt. Kännde mig mkt bättre igen! Satt mig dock på bussen igen och kändes mig sämre igen så var inte säker på om jag slulle åka ut och börja städa skåpet. Men kom hem och tänkte att jag måste röra mig så blir det bättre! Och nu så är jag bra igen! Har duschat och pluggat! Ska nog kolla in filmen som jag skriver en resension om så vi hörs(och ja lite jämnförelse bilder. Tog dock bara med mig två kassar hem)!

     

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards