klabbarpsmupparna

Alla inlägg under juni 2014

Av Dessan & Emma K - 24 juni 2014 18:38

Två nya tankar av "Funderingar & Tankar" varav den ena är på sparning just nu! Dessa kommer då när jag inte jobbar! Btw märker ni den nya signeringen och presentations bilden? ;)    

Av Dessan & Emma K - 22 juni 2014 20:35

Som ni ser så tog jag med i kragen och fixade lite med designen. Jag tycker att den är mer stilren, fräsch och enkel, am i right? ;) Är inte  helt nöjd med i headern t.ex så fixar det sen när allt stämmer. Ska även fixa annat inom designen sen när jag har orken och fantasin. Men skönt med en ny design? :D

 

Av Dessan & Emma K - 21 juni 2014 16:20

Haha har både varit den absolut bästa och den värsta midsommaren ever! Började med att vi var i Tollarp(jag och pappa) med Ulla, Linda, Rune och Daniel. Vi tog lotter, chokladhjul, åt fika och hade det trevligt! Nu kmr det värsta. Innan vi ska köra hem så kommer jag på att jag glömd min jacka på terassen så ska gå ut där. Mina plattå skor är inte stänga och jag ser mig inte för när jag går. Vad tror ni händer? När jag ska gå ner på för att komma ut så trampar jag ritkgit snett. Aj som f kan jag säga. Jag är inte den som gråter för sådant men gud osm det gjorde ont. Tårarna var nära... Daniel kom sedan för att lägga ett litet bandage på mig och sedan stack vi igen!

 

Väl hemma så fixar jag mig och pappa skjutsar mig inte till stan där vi ska ta tåget och sedan bussen till Tyringe där vi då ska fira midsommar. Har en jätte rolig kväll och har helt underbara vänner som tar hand om mig nu när jag är "skadad"! Har tur som har de! Haha kunde dock inte sova. La oss fem men foten slutade inte göra ont. Ännu en gång vred jag mig av smärta. Testade att ha den högt vs lågt men inget hjälpte. Testade sedan att lätta lite på trycket i bandaget och då kunde jag ÄNTLGIEN sova lite. Två timmar blev det men ändå ;)
      

Nu när vi skulle hem så missade vi bussen men någon marginal och den andra bussen kommer inte förens om två h så vi börjar att gå mot t-statioen(Hässleholm). Detta resulterar i en 50 min gångresa där jag får skoskav(som jag har plåster på men som visar sig att blöda igenom när jag kommet hem), där det är super varmt och ett Statiol besök! Ändå kom vi på tåget 30 min innan ens bussen från Tyringe skulle gått! Kommer fram och drar en runda till BK för lite väl beövlig mat, redigt gott! Sedan drar vi till respektive bussar(jag väntar med Emelie på hennes buss) och nu väl hemma så har jag duschat och lagt om bandaget igen. Det konstiga med foten är att jag tkr det är as skönt när bandgaet är av och jag kan gå normalt. Men bara ynka minuter efter klara inte foten av det och då får man på med det igen...
   Aja ni förstår nog att det blir en lung kväll för min del och att det inte kmr uppdatering på ett tag!


Hihi Lowe hade höns och kaniner. Jätte söta kaniner som var lite skyga. Dock ska de slakatas :(

 

My shoe..

   

Av Dessan & Emma K - 19 juni 2014 11:03

God morgon alla, sovit gott? :))


Har haft en lugn morgon med frukost i TV-soffan & min favvoserie Greys Anatomi. Har även sorterat tvätten också som är redo att tvättas. Bra start på dagen! 


Dagens planer är tvätt, äta middag ute, fönsterputsning, bakning & stallet. Mycket fix idag! 


Ha en bra tordag alla! 

Här kommer lite bilder som jag pratade om häromdagen: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Dessan & Emma K - 18 juni 2014 16:38

Tjäna,

Hoppas att er dag har varit bra! 

Själv så har jag & Jocke varit ute på långritt tillsammans med Emma & Deffi, superhärligt & superduktiga hästar! 

Efter det så har dagen varit lugn, har handlat lite inför fredag & lite annat fix. 

Kvällens planer blir att laga lite god mat, se ett avsnitt Greys Anatomy och umgås med hjärtat <3 

Ha en bra onsdagkväll alla! 

 

 



Av Dessan & Emma K - 17 juni 2014 10:39

God morgon alla, 

Hoppas att ni har en bra tisdag! 

Själv har man vaknat, frullen är nere & golven är städade ;) 

Dagens planer är jobb & stallet! 

Bilder från olika tillfällen kommer att komma upp inom kort, så ni vet vad ni har & vänta ;) 

Ha en bra dag alla! 

 

 

Av Dessan & Emma K - 16 juni 2014 23:08

Hej alla bloggläsare! 


Jag vill först och främst skriva hur fantasisk Emma har varit på att hålla bloggen vid liv. Verkligen bäst! 

Själv har man haft full fart från morgon till kväll med allt & inget, så datorn har inte varit i mina tankar. Men det mesta man har gjort har varit härliga & roliga grejer! 


Jag får skriva det kortfattat: 

- Håller igång med ridningen fortfarande, även om det är sommar! 

- Börjat komma igång med jobbet! 

- Skolan har slutat! 

- Studenterna har firats! Grattis till er! 

- Ett dop! 

- Umgåts med härligt vänner, pojkvän & familj! 


Älskar sommaren!! Ha det så bra alla sålänge! :)) 

 

 


Av Dessan & Emma K - 15 juni 2014 20:51

Gjorde som sagt en utflykt med Joels båt idag(Jag, S, Lowe, Joel och Alexandra). Hade det verkligen riktigt roligt! Många nya minnen! ^^Har en del klipp och bilder som jag har samlar i den filmen nedan! Var där vid ett och var hemma i Åhus igen vid sex. Bestämmde oss därefter att äta och efter det så var det dags för att dra hem! Kom hem för ca 40 min sen och har hunnit duscha sen dess!

Annars så är det sommar jobb x3 veckor framöver för min del så det kommer att bli super dålig bloggning, stå ut! Aja vi hörs!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards