klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2014 21:55

Haaaaaallå alla Emmas smexiga läsare, hoppas allt är fint med er!

Tog tillfället i akt och bestämde mig för att lägga in ett mega intressant inlägg här medans Emma kollar igenom ett par bilder från idag. Dagen har varit mycket bra japp japp, trots att Emelies häl är cuttad. Inte nyttigt att bada vid kalkbrottet mitt i natten och få dampryck när sjögräset bestämt sig för att slemma sig runt ens vrister.. Äckelgräs :'( 


Men jag är vid liv så ingen behöver gå ner i deprission! :D


Gud så värdelöst inlägg det här blev men eftersom att du fortsatt läsa tills denna raden antar jag att du ändå inte har något bättre för dig så kan ju lika gärna fortsätta ett tag till. 


Ja det är Emelie bakom skärmen btw så ingen blir förvirrad. Bra! Fiskmås! 


Ni får gärna titta in på www.guldfux.blogg.se trots att jag aldrig uppdaterar och att mina inlägg för det mesta betstår av värdelöst skräp. :D


Puss hej! Analblekning!


Så fagert.

  

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2014 21:42

Så vi drog ut på en photoshot i byn ;)

Av Dessan & Emma K - 7 juni 2014 16:14

(antagligen) ett åsiktinlägg/känsloinlägg ikv...
Foto: Estelle Olsson (länk finns under "Våra bloggvänner"!)

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards