klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 31 maj 2014

Av Dessan & Emma K - 31 maj 2014 19:37

Imorgon dras vinnaren så passa på om du vill vinna en länk! (klicka här för att komma till inlägget)

 

Av Dessan & Emma K - 31 maj 2014 15:20

Det var trevligt folk och jag hade roligt! Hände en insident på bussen, annars inget. Som sagt hade roligt!


Idag väckte pappa mig lite i 12.. Sedan tog det forever att ens kunna duscha så spenderade en massa tid där. Men duschade och sov sedan en stund till med handduk och sådant på mig. Vaknade och klädde på lite för att sedan ta lite frisk luft och göra mat. Så just nu så äter jag. Ska bara vila upp mig idag inför imorgon. Film kanske? 

Bilderna från tävligen och igår är väldigt fina(har inte fått alla)så är verkligen nöjd Essie! 


Klännigen som jag bar igår, bilder från Hessle & en vimmelbild på mig med Jossan:

(Bilden tillhör Grands FB sida)

   

       

   

Av Dessan & Emma K - 31 maj 2014 13:48

God Eftermiddag alla, 

Hoppas att ni har en bra helg! 


Har haft ett par lugna dagar nu, skönt! Behövs ibland har jag kommit på ;) 


Igår blev det lite plugg på morgonen. Gjorde så mycket jag kunde på Essän som ska vara inne senare nästa vecka. Blev efter det ett Indoor Walking-pass på lunchen. På eftermiddagen så började man förbereda lite inför morgondagens show. Gjorde även lite ärenden. På kvällen var jag & älsk på middag hos min farfar, mycket trevligt! :)) 


Idag började dagen precis som de flesta andra lördagar med dressyrträning på morgonen. Gick kanon till en början & sen gick det utför hehe, men nej skämt i sido gick det inte åt helvete men lite sämre gick det. Ändå helt okej! Övade också inför kadrilljen imorgon :) Blev en lite skrittrunda efter passet, lite pyssel och sen fika med gruppen. Nu när man kom hem så började man förbereda lite till inför morgondagen. Rätt lugn dag! 


Ser också framemot en trevlig kväll! Ha en fortsatt bra helg alla! :)) 

 

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards