klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Dessan & Emma K - 30 maj 2014 19:03

aha vaknade av att det ringer... Faster Ulla undrar när jag kommer in till stan så skyndar mig och tar bussen 11.29 Letar inredning med då Ulla. Hennes man Rune är med och min kusin Linda och hennes sambo Daniel(som har fått världens sötaste liten unge precis. Bild nedan) så att vi käkar på Zekes! Tar sedan en runda till för att kolla inredning innan klockan blir så mycket som jag halv 3. Skulle ju  byta om, tanka, hämta Essie och ha en liten photoshot med hästen så stressade en del på jag skulle hämta henne 10 i 3! Men vi hannmed photoshoten(sjukt taggad på att se bilderna!^^) och vara lite sociala i stallarna! Härligt! Sedan när jag kom hem så duschade jag, har precis ätit och fixat med mitt projekt! Idag är det utgång smo gäller, först hem till Tuvessons kompis sedan in till stan för att gå in på Grands sista 18+ för VT! Det kommer nog att bli en bra kväll och jag har än så länge haft en väldigt bra dag! :D


Lilla Signe :D

 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards