klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Dessan & Emma K - 28 maj 2014 22:12

Åkte ut vid 6 för att köra de vanliga sakarna när jag förbereder tävling. Okej hästen går så tänker att de är försenade med lektionerna. Ville börja med att fixa hästen och sedan putsa, byta schabrak osv. För att göra en lång historia kort: Min häst gick 4 GGR. De vet mkt väl att jag ska tävla, inte okej att låta han gå 4 en timmes pass innan tävling och DEFENETIVT inte om man ska såkallat "spara på den gamle". Dessutom hade vi(Annie och Lillen) en liten plan som gick helt i krass. Alltså gör ingenting på 2 timmar och vid 9 åker jag hem utan att ha kunnat kolla igenom hästen(allra viktigast) utan har "bara" hunnit putsa och byta schabrak. De kan be till gudarna att jag inte gör ett fall imorgon om han är seg och livlös. Detta är min SISTA chans att klara en hel bana på 80 cm. FI F*N, fly förbannad, inte okej osv. Här är btw startlistan tills imorgon(åker ut tidigare för att fota Annie):

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards