klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Dessan & Emma K - 25 maj 2014 17:04

Har ju varit riktigt varmt idag! Haha har till och med blivit bränd på mina axlar ;O Den sista stalljoursdagen har varit en väldigt bra en, hann rida ut(sista vanliga om man inte räknar till betet) samt att han hann gå ut i hagen(ENDAST EN START! YES!) innan jag tog in honom! Dresserade även honom innan vi red ut! Sara red även lite för Pyttan inför en roligt sak där jag tänkte hänga med som fotograf(har blivit tillfrågad att rida med men valde att avstå) så lite foton därifrån kmr inom kort. Ska även(jag vet att jag har lovat i över en månad nu) ta tag i Spanska ridskolan bilderna! Lowe följde även med så han fick sitta upp och rida helt själv på Ballerina, såg bra ut! ;) Aja ännu en chill kväll för min del, sjukt godis sugen så köpte hem chokald och pringels på vägen hem ;) 

   


Utsikt från paddocken. D-ponny hagarna och efter det gången till de andra hagarna. Bakom så ser ni ingången till det nya ridhuset!

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards