klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Dessan & Emma K - 18 maj 2014 17:00

Ni som vill ha bilder når mig via:

FB: Emma Knutsson       
Hotmail: emma_-knutsson@hotmail.com


Del 2:

     

Hade väldiga problem med skärpan här pga hur snabb ponnyn var med benen men eftersom jag tyckte ponnyn var

väldigt fin så vill jag såklart ha med den ändå(därav bland de bästa fotona här under) ;)

                                     


Har inte suttigt och mixtrat med inställnigarna osv utan såhär blev det när det började ösregna. Ville även visa er 

hur det egentligen såg ut när regnet kom så därför tog jag denna bilden: 


                                                                                                   

Av Dessan & Emma K - 18 maj 2014 16:53

Ni som vill ha mina bilder kan kontakta mig via:
FB: Emma Knutsson 

Hotmail: emma_-knutsson@hotmail.com

Here you go:

Är inte alls så nöjd med Alfons bilder(ekipage 1) pga skärpan och ljuset. Men annars så är det bara att njuta!

                                                                                                           

-------------------------------------------------------------------------------------------------> 

   



Av Dessan & Emma K - 18 maj 2014 14:36

USB:et är lämnat, finally! Hade en lyckad tävling med lyckade resultat från de få som tävlade för klubben! Haha asså GUD som det regnade idag, blev dyngsur ju! :O Inte alls lika många bilder idag så det kan hända att de kmr upp ikv + en "tankar & funderingar" video igen! ;) Så ser min eftermiddag ut sen så ska jag nog hitta en film,serie eller något annat att göra! 


Hehe bilden tillhör inte inlägget men tänkte att den kunde värma lite i detta regnet ;) 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards