klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Dessan & Emma K - 17 maj 2014 13:20

Eftersom vi nu har tagit bort de tidigare länkarna så tycker vi att ni ska få chansen att kunna få visa upp era bloggar lite extra! Vi kommer att välja FYRA vinnare, slumpvis, som kommer att få en länkning och shoutout den 1/6- 2014! Mer info på bilden!

   

Av Dessan & Emma K - 17 maj 2014 11:35

Vill börja med att säga att hästen gick riktigt underbart i torsdags! Bjöd själv, hade så mkt energi och var så riktigt lyhörd som jag vill att han ska vara! Var liksom bara att ha skänklarna om och lägga han rätt så flöt det på! Bild på banan vi hoppade:

Rosa räcke nerifrån, fem och halvan snett igenom(kryss är "1") för att sedan avsluta med en oxer!

 

Var på Sveriges radio igår på studeibesök, trevligt värre ;) Sedan så jobbade vi på med våra proejkt på MP:n. Eftet vi hade slutat så hängde jag med Lina och Astrid en stund(då jag bl.a köpte ett par nya platåskor samt skosnören t de!) innan vi möte upp Anna(alla tre är klasskamrater) på HoB(tog en turkey wrap, så sjukt go!^^) innan jag stack ivåg igen och kom hem vid halv 11 C:


Idag vakande jag vid 11, tog och lång dush och har en härligt lugn helg framför mig! Idag ska jag BARA gör små saker inom lite olika områden, tankan moppen eftersom det är lokal ponny dressyr hemma(kameran ska OFC med!) och jag orkar inte tanka imorgon samt att den i allmänhet behöver tankas!;) 

   Hade btw en helt sinnes dröm inatt... Drömmde att pappa hade köpt en alldeles egen grövre än Rocky vit häst. Det jag kmr ihåg är att det är en transport som kmr utanför nya ridhuset och en häst med en liten ryttare samt mamma kommer ur bilen. De plockar ut hästen och ger mig den. Mina tankar flyger övrerallt och jag är väldigt stressad. Kommer jag att behöve lämna Rocky? För jag har väl inte tid med honom? Osv...Men för att lära känna hästen så vill jag longera den och helt eneklt se hur den går, beter sig osv. Så jag och typ fem andra "hästskötare" hjälper mig. Jag vill ha någon som kan sätta sig på hen men inget vill. Ännu en gång sjukt stressad då får nästan panik. Men då tar en av hästskötarna mod till sig och hen sitter upp. Kommer sedan bara ihåg att hästen går jätte fint och att jag tkr att jag gjort ett bra val samt att jag kommer att kunna fixa att ha den nya och Rocky! Pretty insane ;) 


På tal om de nya skorna så har jag de 1. för att loepard skorna har börjat gå i sönder så det blir nog de nya stallsorna 2. Eftersom de blåa(sista bilden) är så smala i sulan och eftersom jag har ankfötter så trycks mina fötter ihop samt att alla mina knölar får ont och skoskav på hälen. Det resulterar i SEX plåster bara för att kunna gå i de så drf vill jag ha ett par till som jag kan byta av med så mina fötter inte dör ;)

 

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards