klabbarpsmupparna

Alla inlägg under april 2014

Av Dessan & Emma K - 6 april 2014 00:20

Så en glad bild på mig & sedan lite gäster på eftermiddagen samt fest på fredag så blir det nog bra! Får se hur mkt kort jag hinner & vill ta idag + festen!

 

 

Av Dessan & Emma K - 5 april 2014 16:06

Hej på er, 

hoppas att ni njuter av en trevlig helg! 


Eftersom jag inte hinner vara inne & uppdatera så ofta så blir det lite större inlägg, där jag skriver vad som har hänt under tiden som jag har varit borta. Så att ni missar ingenting, jag lovar! ;) 


Förra fredagen på kvällen så blev det en liten tentafest med en liten del av klassen, mycket trevligt! (bilder kommer lite senare av inlägget)


Förra lördagen blev det stalljour på dagen & på kvällen blev det fest hos en kompis från studentkåren, ännu en trevlig kväll! 


I söndags så blev det stalljour på dagen + en liten uteritt. På kvällen blev det middag med familjen, ännu en trevlig kväll och dag! 


I måndags så började en ny kurs i skolan. Var där hela dagen. Efter skolan blev det att handla, börja städningen & fixat lite litteratur. Träffade hjärtat senare på kvällen! :) 


I tisdags så blev det skola halva dan & storstädning resten av halvan hehe. Sen blev det stallet på kvällen & dressyrträning! :) 


I onsdags så blev det föreläsning på Fm. Pluggade lite på EM. Blev också en liten träff hos Kuratorn & ett pass cirlgym efter det. På kvällen sen blev det till hjärtat igen. :) 


I torsdags blev det att fixa med grupparbetet på FM. På EM blev det uppföljning av delegering. På kvällen blev det hoppträning som gick skitbra! :)) 


Igår blev det fix med grupparbetet igen & umgås med gruppen (Lollo & Alexandra). Även pappa kom över på en liten fika. Igår kväll blev det en helt awesome pubrunda med studentkåren!! :D (lite bilder kommer här nedanför). 


Imorse blev det dressyrträning. Sen blev det att göra lite ärenden med ett par polare. Har nu pluggat och håller nu lördag! Ser framemot en trevlig kväll :))


Nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg! :))))


Bilder tentafest: 

 

 


Bilder Pubrunda: 

 

 

 


Man kan inte mer än att älska studentlivet! I alla fall en del av det ;))

 











Av Dessan & Emma K - 1 april 2014 18:54

Stannade kvar med Maja för att möta upp Jossan sen. Vi tre gick en stund i stan och ja det var rätt så trevligt. Har varit väldigt trött nu i några dagar så var seg idag, orkade inte plugga igår och vill bara sova nu. Dock kan jag inte sova därför att då kan jag inte sova sen.


Träningarna har jag varit mer än nöjd med. Han gjorde lite samma sak i torsdags, ni vet han bara vägrar att hoppa men gick super bra ändå och är super nöjd med igår, känndes super fin! Hoppade btw bom(och red för Pyttan, härligt!), kryss(som höjdes till räcke sen och det var där han började fucka sig), bom, kryss osv i galopp hela. Skiss här:

 
Har annars haft en väldigt bra stalljour, livlig och energisk Emma vilket underlättar jobbet(även om det blev en del sura minner. Såååå irreterad).

(Y)

Haha Mariel fick plats i skottkärran ;)

   

Gangsters nr 1 ;)

Hoppar allt upp lika sexigt barbacka ;O ^^D

   
Men nu måste jag fixa ngt att äta samt lite OTH ikv eftersom jag inte hittar mailet med ett av arbetena samt att jag inte vet hur lärarna vill ha två andra arbeten. Jobbade dock klart en sak tills imorogn, CHECK. Känns skönt! Åh glömde säga att jag var på sjukhuset igår, tandläkar sak.

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards