klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 12 april 2014

Av Dessan & Emma K - 12 april 2014 14:12

Jag har haft en väldigt bra födelsedags vecka ^^  Här kmr lite om det + hästen(alla bilder ni ser är oredigerade och kan vara dålig skärpa m.m men är med för att dem ger ut något):
Söndag: 
Släkten kom hit och firade mig. Hade det trevligt och blev nöjd med pressenterna! Fick även en del fina collage av min underbara vänner på FB! Så lite bilder på det:
           

                                               

Igår:
Hemma 18-års fest för mig och Sara! Hade så sjukt kul, gash alltså perfekt och vi hann med en efterfest! ^^ Har så otroligt härliga vänner! Riktigt nice med andra ord. Har inte ork att berätta det jag kmr ihåg men lite bilder kan ni(hehe hade ett litet tema med guld^^) iaf få + spelistan: 

                               

Idag:

Sara, Lowe och Emelie sov över så vi (#jag y Emelie) städade lite, sen så fixade vi alla med choklad fontänen, käkade med marshmallows(like stavning?)  och sen lite mer städning på det. Emelie var sist så hon åkte vid 20 över 1! Trevligt det med. Har badat och ska nu ENDAST ta det lungt(OTH ofc :O). Så sjukt trött.. 

                 

HÄSTEN:
Red ut mot A3 och lekte lite där som vanligt med stockarna och galoppstigen. Var så himla fräsch och framåt, härligt! Flyttade som en klocka, var lyhörd och hade egen energi (Y) :D


Hoppade sedan lördagsbanan fast lite annorlunda och han gick även här som en klocka. Vi fick flyt vilket var super skönt så att han slutar med det där att dra ut sidan. Så härligt nöjd med honom! Haha har dock varit VÄLDIGT trött hela veckan så i torsdags la jag mig över hans hals och somnade nästan + la mig bakåt och damsits ;) Han är sådär härligt underbar då han inte bryr sig utan ser lika glad ut ändå ^^


Aja nu är det dags att säga hej då!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards