klabbarpsmupparna

Alla inlägg under mars 2014

Av Dessan & Emma K - 23 mars 2014 22:00

Som ni vet så ändrar jag inget mer än skärpan på mina bilder och de där skärpan ligger fel har jag tagit med för att hoppet/språnget osv är fint, enjoy!

                                                             

Av Dessan & Emma K - 23 mars 2014 18:30

Att sitta alldeles själv. Jag & laptopen. Blogga, läsa andra bloggar och kollar runt på klipp på youtube, samtidigt som man är uppkopplad på FB. Jag kom typ inte ihåg när jag gjorde det senast. Hur gött som helst är det i alla fall. Kom på hur skönt det var att bara vara. Även om jag älskar det "rediga" sociala livet bäst, så är ändå dessa stunderna då och då guld värt! :) 


En lugn söndag helt enkelt! :) 

 

 

Av Dessan & Emma K - 23 mars 2014 17:25

#hahajadetärokejattskatta.. Har faktiskt gjort det en del själv xD Hehe tänkte att detta blir som ett litet för/skrattinlägg till de andra två bildiinläggen som kmr senare ;) & ja det är mi padre som har tagit bilderna :3

 

haha älskar mitt ansikte och hur det går ihop med min kropp..  

         

Av Dessan & Emma K - 23 mars 2014 16:30

Hejsan, 

hoppas att ni har en bra söndag! 

Det var ju ett tag sen jag var här inne & skrev. Har gjort en medveten bloggpaus pga tidsbrist. Jag kan i alla fall sammanfatta lite grann hur livet ligger till just nu. Fick ju ett rejält bakslag i slutet av förra/början  av detta året. Men det blir bara bättre & bättre, man lär sig av det med! Börjar leva livet till tusen igen, känns riktigt jävla gött! 


Lite kortfattat av vad man har haft för sig & hur allt ligger till: 


Socialt:

Helt awesome! Har ju umgåts med världens bästa pojkvän, vänner, familj & släkt ^^ 


Ridningen: 

Har varit lite uppförsbacke en tid, men nu i helgen har det börjat gå riktigt bra. Härligt pass igår & en felfri kanonrunda idag på klubbtävlingen! Finaste pållen! <3


Träningen:

Har ju börjat med allträningen idag & det går kanon. Har ju inte haft problem med att kunna komma igång med det igen, men nu börjar man komma tillbaka i det igen. Cirkelgym/indoor walking/skivstång & spinning/spinning, bara & köra på! Skitkul! ;))


Skolan

Praktiken är nu klar & godkänd. Ett minne för livet helt klart! Nu är det bara en tenta kvar så är kursen klar. Sen börjar nästa! ;)


Liten sammanfattning blev det! 


Idag har man hoppat på klubbtävlingen, pluggat och nu ligger man här med datorn i knät & käkar godis, NOM NOM! ;))


Ha en fortsatt bra dag alla! :))

 

haha älskar bilden! ^^

 






Av Dessan & Emma K - 23 mars 2014 14:45

Jag kommer att påbörja ett eget foto samt video album som då kommar att innehålla mig och hästis! Så om någon gullig har då antingen bilder eller filmer på oss så får ni gärna kontakta mig på:

FB: Emma Knutsson 

Mail: emma_-knutsson@hotmail.com

Tele: heh skriver inte ut mitt nr ^^
   

Av Dessan & Emma K - 23 mars 2014 12:51

Ok I will take the story from the start. Började med att jag gjorde klart hästen, gick ut, satte upp ändrade läder och gick in för att skritta fram. Tog sporrarna idag + att min outfit var rosa och vitt med flätor (A) Hinner inte gå långt innan jag snart ska in så kör alla gångerterna och han är verkligen på G. Härligt tänker jag men vi hinner inte hoppa fram så det får vi göra inne. Han känns btw väldigt fin,energisk, på topp, ja helt enkelt exakt där jag vill ha honom. Kommer in och vi får hoppa fram på ettan & tvåan. Ettan ligger väldigt dumt till så den hade jag lite extra koll på, måste ha farten ocn yttern annars blir det stopp(BANSKISS NEDAN). Hoppar alla i mitten(alltså six sack) och är väldigt på honom för att visa att det okej att hoppa och att vi klara det. Men när vi kommer upp på de två ända raksträckorna så är han väldigt energisk, hade han på handen, om skänkeln & rakställd, precis som han ska vara. Då kör han i frmabenen. Like W*F. Kom igen med ännu mer ben och lite röst så hoppar han. Dock är jag ju ändå nöjd med honom. Liksom väldigt fina språng, energsik, fräsch, ja på G. Ville verkligen själv & han var super glad ändå! Och sen så som han beteede sig på träningen så kan jag inte vara något anna än nöjd!
 

 
Imorgon tänkte vi rida ut, känns bra så att de kan få en vilotur :3


Nu är det duschen och plugg som gäller.. Kollar kanske igenom bilderna från idag lite senare ;)

 

Av Dessan & Emma K - 22 mars 2014 11:55

Var trött redan vid 10 igår :O vilket visar att ÄNTLIGEN kommer jag att kunna sova ut och få nya krafter som jag inte har haft på två veckor ^^ haha lite roligt att det kom den dagen i skolan när det verkligen inte var något jobbigt ;)


Aja vaknade och har pluggat samt badat (Y) Som ni vet så drar jag till stallet sen,vid 2, för att fixa hästis extra noga & kanske putsa och/eller fixa andra delar av utrsutningen. Är även bortbjuden till S ikv där även Jesper ska vara med, får se hur jag känner med det sen. Har inte bestämt mig om jag orkar eller inte :3 Aja vi hörs, jag ska la äta eller något sånt..


~ Times flies by ~

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards