klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 25 mars 2014 14:44

Såfort jag är glad och känner att den här dagen kommer att bli en bra dag så tar det inte många timmar innan något dåligt händer. Spanska provet känndes bra och hade det jätte trevligt hos Dessi. Kommer till matten och ska fortsätta på det där grupp provet som faktiskt kändes bra , jag fick visa vad jag kan och känndes samt såg bra ut i fredags. Ska fortsätta och då har hen kollar lite på det och bett alla kolla på det som hen har kollat på. Hm så jag glömde en grej där, jag förstår det men det blev lite fel m.m Hen dumförklarar mig(& det gör hen ofta) typ genon att jag frågar om B som hänger ihop med A som jag förstår men då går hen igenom A men inte B(väldigt, väldigt dålig förklaring men kmr inte på något bättre då det är kaos i mitt huvud). Det brister(såklart inte när hon är där) och tårarna väler ut och Elin tröstar mig. Jag känner bara nej jag ger upp. Jag jobbar mkt med min matte eftersom det alltid har varit ett svårt ämne och nu så är det väldigt, ja väldigt, viktigt att man hänger med 24/7 eftersom det är något nytt som hänger ihop med det som man gick igenom förra gången. Det jag vill säga är att nu är mitt självförtroende nere på botten och att förtillfället så mår jag bättre(mest med tanke på att jag har sysselsatt mig med plugg) men såfort jag tänker på det börjar tårkanlarna att jobba och mitt huvud att trycka ner mig. Jag vill inte heller lägga allt på läraren, självklart har jag en del men en större ligger på hen.

Det som stör mig med är att jag är en mästare på att göma mina känslor och sedan gråta i hemlighet. Jag vill ju ha tröst men det är inte lätt att ge det om jag inte säger något eller visar det. Jag vill inte heller känna mig sårbar eftersom du kan bokstavligt såga ner mig när jag är det. Så yes det(om man nu ska dra in lite annat om mig själv med) är en anledning till att jag visar mig väldigt stark(jag är väldigt stark men inte alltid).

Bokastavligt taget f*' alltså.

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards