klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 9 mars 2014 12:28

Började med att träningen går suveränt bra! Vi hoppade lördags bannan och jag har på senaste tiden varit nervös när man ska hoppa oxern pga av att han har stannat så många gånger utan anledning :/ Men skallen hade inte ork för att överanalysera situationen så jag gjorde som förr i dagarna, red på känslan samt höll om hela tiden. Och gud Allt verkligen flött på. Satt som en smäck. 80 cm kändes högre. Känner att han verkligen stampar av och att ryggen kommer upp. Super!


Sedan har jag haft två superhärliga dagar med mina vänner! Love them! Har någon bild från igår så varse e good ;)

 

Haha någon mer som känner att Joel ser så positiv ut? x)

 

(Y)

 
H
aha här är Jesper när han äter tårta.. Lovely osv ;)



Och här balanserar han på en kronna (NAHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...) xD

  


Nu har jag pluggat & tänkte dra ut med lurarna för en lite runda runt ko hagen C:

   


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards