klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 6 mars 2014 16:18

Åh idag har varit en härlig skoldag! Piggare och så himla chill saker på lektionerna, jobbade med tre lätta uppgifter på spanskan men annars inget! (Y) Stannade kvar och väntade med Lowe & s så att jag oxh S kunde ta bussen hem tsm :3 

Nu väl hemma så har jag gjort småfix och tänkte nu påbörja och göra vid min önskelista (EN MÅNDAG EXKAT TILLS JAG FYLLER 18?!) ^^ Ska la fixa bilderna kanske oxå ;O Annars så kmr jag nog inte blogga mer på några dagar. Fredag och lördag ska jag bortså jag hinner inte efter skolan eller innan vi sticker på lördag ;) Kanske ett träningsinlägg om jag orkar :P

Annars så är detta nya "nöttar" låten ;)

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards