klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 5 mars 2014 15:59

Vaknade någon grad piggare. Kommer hem igen arg, slut på tålamod och trött. Blir så j*vla trött rent ut sagt på visa saker ibland. När man får ta tag i allt som  DU skulle ha gjort som dessutom skulle vara klart för två lektioner sen så blir man lite lack. F*n alltså. Skulle vart klara idag men nej, så trött på den här skiten. Sen så på bussen så är det två saker som jag inte gillar. Fullt och ett skrikande barn, kill me now. 


Nödvändigt att starta datorn bara för detta? Ja. Eftersom jag behöver få skriva av mig lite. Blir så förbannad.

Sen så för att göra detta stycket lite roligare så har jag pluggat klart den sista tredjedeln, tänkte ta ett skönt och avslappnande bad samt att jag är ensam hemma då pappa ska på handboll. Har btw beställt kinamat som jag ska ha själv som pappa hämtar, mums, lyx osv..


En bild från idag(för att uppmuntra lite till så blev iaf de andras saker fina):

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards