klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 2 mars 2014 17:56

Idag har jag inte gjort mkt stall arbete. Mockade lite innan jag gick och fotade samt att någon hjälpte mig att filma några ekipgae vilket tog 2 h :O Sen så allt klart så det var bara att äta & sedan fixa hästen ;) Klippte lite vid öronen, ryckte man, tog med ryktstenen samt fixade den hoven han antagligen har fått hovrötta på. Vänster fram. YEY. Anyway he loved it and I gave him som carrots efter ^^ Störra & feta sådanna ;) Annars så är jag ännu en gång trött i huvudet(mindre än igår som tur är..) och i kroppen men ingen värk där :P Vad har jag hunnit med än så länge då? Jo dagens läxor, badat och höll på med vidoerna men insåg att jag inte kmr att orka det ikv, om jag nu inte får energi senare ;) Aja vi hörs & så får ni se de störra morötterna C:

   

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards