klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Dessan & Emma K - 1 mars 2014 20:23

Torsdag var en helt okej skoldag. Men däremot så fyllde Sara 18 år så ett stort grattis till henne & ett collgage på köpet!   

 

Sen så var det träning på kvällen som gick rätt så bra. Energisk & form & bla bla bla känndes bra i början. Allt flött på och fina språng. Han blev lite trött sen mot slutet men han lyssnade helt perfekt på min röst så det var bara det som krävdes för att han skulle ta det lite extra så att vi inte stannade ;) Så en väldigt nöjd Emma :3 Hoppade btw åttan.

Undertiden som jag tränade gick Eldsjälsgalan på tv4 där vi har vunnit 50 000 kr ^^


Igår var det en lugn kväll med bla lite middag med Sara på Burker King, trevligt värre ;) det blev en sen sängtid så jag var rätt så trött imorse C: Skolan var även okej & jag fick detta av Dessan, superglad:
Das food, lööv my snack box:  
 
Men stalljouren idag var väldigt bra(sexigaste bilden på mig och D :*). Sprang inte alls mkt ellet använde benen men har ont i de ändå. Trött i skallen med så ikväll blev det ett bad, annat fix, plugg och nu tänkte jag kolla på Eldsjälsgalan :3  
Vet inte vrf det sista är i snedstil och jag har säkert glömt massot samt att allt är lite huller om buller men ni får leva med det..  

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards