klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Dessan & Emma K - 11 februari 2014 22:52

Hejsan alla!

Nu är man tillbaka lite igen, har haft sjukt mycket & göra senaste tiden, så min update har blivit lidande. 

Detta är kortfattat vad jag har gjort: 

Umgåts med pojkvän, vänner & familj. Hästar. Skolan. Praktik. Lite jobb. 

Jag har minns inte exakt vad jag har gjort varje dag men detta är vad jag har gjort. Jag har haft väldigt lärorika dagar i alla fall! :))

Ha det gott sålänge! 

P.S Tack Emma för en suverän update! <3 

 

Av Dessan & Emma K - 11 februari 2014 14:05

Detta inlägget kommer egentligen till för att min älskade vän/mitt hjärta fyller 18 år! Ett stort fett grattis till henne x3! ^^D

  

Idag har även varit en väldigt chill dag & den ska fortsätta så.

Mkt chill & långa raster(vilket gav mig och Maja tid till åka till skopunkten för att handla ett par 100 krs klackar (A)) + ett prov som man kunde välja mellan att göra idag eller på fredag men klart som f*n att läraren inte har skrivit ut ngt prov idag så vi får göra det på fredag(btw sämsta lektions tiden att göra det på då.)..

Skolan ibland asså..

Men ska klippa mig senare och kanske göra dip die(om jag hade beställt tid till det annars för jag ta en ny tid..) men en vanlig klippning blir det iaf!

 

Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards