klabbarpsmupparna

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Dessan & Emma K - 6 februari 2014 19:23

har verkligen haft en genomskön dag(haha inte plugget men det räknar vi bort) :D

Kom till spanskan och då har vi tydligen ingen spanska(haha retard att jag inte kollade på bufen..) men det gav mig ett tillfälle att hänga med de i "gamla" gänget någon timme, super härligt!

Sen var det två hel sköna svenska och engelska lektioner! 

Hem, plugga undan 2/3 eftersom vägrar att plugga tre grejer efter stallet, chillar med paddan innan pappa kmr hem och han kan skjutsa ut men inte hem så frågar S om de kan skjutsa hem...

Men mår hon inte helt bra så eftersom jag inte kan komma hem däirfrån så la jag mig i ett underbart avkopplande bad (A)

Nu är det f*n i mig dags att verkligen varva ner skallen med film, serier, whatever bara ta det lungt!

Innan jag såklart plugga den sista tredjedelen..

Men får att liva upp ett text inlägg så får ni detta:

 

Haha bilden hänger ihop med filmen nedan.. Så överdramatsik är jag ibland x)

 

Haha någon snodde min telefon och denne någon gissar jag är Joel ;)


 

 


Presentation


Har du någon fråga till oss? Ställ den i frågerutan eller i ett inlägg, vi svarar på allt! :D

Gratis foton!

       

Vad vill ni se mer av?

Vad vill ni se mer av?
 Vardags inlägg
 V-loggar
 Bakom kulisserna vid tex photoshoots
 Foton på allt möjligt
 Hissar&Dissar
 Tycka till inlägg
 Q&As

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga ss!

11 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards